Top 90 stacji tematycznych: TVP Seriale i TVN Style na czele

W październiku br. nowym liderem oglądalności wśród stacji tematycznych został kanał TVP Seriale, a tuż za nim uplasował się TVN Style, notujące największy wzrost w czołówce. Poza podium wypadły za to stacje dziecięce. W grupie 16-49 liderem okazał się TVN Style.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Na pierwszym miejscu wśród najpopularniejszych stacji tematycznych (bez kanałów newsowych) w październiku br. znalazła się telewizja TVP Seriale. Kanał ten awansował na pozycję lidera z miejsca 16., a jego udział poszedł do góry o 75,6 proc. względem października ub.r. i wyniósł 0,7 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Na drugą pozycję z miejsca 20. awansowała z kolei lifestylowa stacja TVN Style. Zanotowała ona wzrost aż o 106,1 proc. (największy w top 10), osiągając w zeszłym miesiącu średni udział na poziomie 0,68 proc. Na podium znalazł się jeszcze Polsat Sport, który zajmował rok temu miejsce piąte. Udział sportowego kanału wyniósł niemal 0,68 proc. po spadku o 2,7 proc.

Na czwartej pozycji uplasował się filmowy AXN, który zanotował spadek udziału o 10,9 proc. do 0,66 proc. Rok wcześniej był on trzeci. Kolejne miejsca zajęły dziecięce stacje Cartoon Network i Disney Channel, które w październiku ub.r. zajmowały odpowiednio pozycje lidera i wicelidera.

W pierwszej dziesiątce uplasowały się jeszcze takie stacje jak MiniMini+, Eurosport, Kino Polska (rok wcześniej był poza top 10 zestawienia) i Nickelodeon. W porównaniu do października ub.r. z top 10 wypadły natomiast kanały Discovery Channel, Disney XD i Disney Junior.

W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, nowym liderem została stacja TVN Style, awansująca z pozycji 17. Jej udział poszedł o góry aż 114,5 proc. do 0,93 proc.

Na drugim miejscu utrzymał się kanał AXN (0,84 proc. udziału, spadek o 16,2 proc.), a na trzecie miejsce z 13. lokaty przesunął się kanał TVP Seriale (0,8 proc., + 63,3 proc.).

Największy wzrost w pierwszej dziesiątce (wynoszący 138,01 proc) zanotowała naziemna Eska TV, która awansowała z pozycji 27. na siódmą. Z kolei najwięcej stracił Discovery Channel - było to 35,8 proc.

 

Zestawienie obejmuje kanały tematyczne z wyłączeniem stacji informacyjnych. Dane Nielsen Audience Measurement udostępnione zostały przez Atmedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style