Top 95 kanałów tematycznych: rekordowy wzrost TTV i TVP Seriale

W marcu br. wśród stacji tematycznych nowym liderem oglądalności została TTV, która jednocześnie zyskała najwięcej w zestawieniu. Z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Discovery Channel. Top 95 kanałów w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych (bez stacji newsowych) w marcu 2013 roku zajęła nadająca naziemne stacja TTV. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej udział tego kanału wzrósł zdecydowanie najbardziej w zestawieniu, bowiem aż o 652,2 proc. i tym samym wyniósł 0,87 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. W marcu 2012 roku stacja ta zajmowała miejsce 58.

Z miejsca piątego na drugie awansował Eurosport. Zanotował on wzrost udziału o 13,8 proc. do poziomu ponad 0,83 proc. Na podium uplasowała się jeszcze stacja TVP Seriale, która rok temu zajmowała miejsce 13. Natomiast jej udział w marcu br. wyniósł około 0,83 proc. po wzroście o 71,7 proc.

Tuż za podium uplasował się filmowy kanał AXN, który zanotował spadek udziału o 10,8 proc. do 0,74 proc. Rok wcześniej stacja ta była wiceliderem.

Z kolei na piątym miejscu (po awansie aż z pozycji 64.) uplasowało się dziecięce MiniMini+. Udział tego kanału w analizowanym okresie wyniósł 0,72 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej jej wynik wzrósł o 18,8 proc.

W pierwszej dziesiątce uplasowały się jeszcze takie stacje jak Nickelodeon, Discovery Channel, Polsat Sport, Disney Channel oraz Cartoon Network.

W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w marcu 2013 roku pierwsze miejsce zajęła stacja Discovery Channel, której udział poszedł do góry o 18,5 proc. do poziomu 1,09 proc. Rok wcześniej stacja ta była wiceliderem.

W tym zestawieniu na drugie miejsce, z pozycji 14., awansowały TVP Seriale (0,92 proc., + 72,5 proc.). Z kolei na ostatnie miejsce podium - z pozycji lidera - spadł kanał AXN (0,89 proc., - 10,4 proc.).

Również i tutaj największy wzrost (wynoszący aż 559,8 proc) zanotowała TTV, która awansowała z pozycji 60. na 8. 

Zestawienie obejmuje kanały tematyczne z wyłączeniem stacji informacyjnych. Dane Nielsen Audience Measurement udostępnione zostały dzięki uprzejmości Atmedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski