Trzecią edycję reality-show „Top Chef” oglądać można w Polsacie w środy o godz. 20.40 począwszy od 10 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach średnia oglądalność formatu wyniosła 1,53 mln widzów. Przełożyło się to na 10,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 14,38 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Widownia programu rośnie z odcinka na odcinek, największą oglądalność zgromadził trzeci z nich, który obejrzało średnio 1,61 mln osób.
Oglądalność formatu odcinek po odcinku
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Top Chef” stracił 170 tys. widzów. Trzy pierwsze odcinki pierwszej serii programu śledziło bowiem 1,70 mln osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 11,53 proc. oraz 15,60 proc. (więcej na ten temat).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polsat-jesienia-postawi-na-sprawdzone-formaty ##
Nowa seria reality-show ma również mniej widzów, niż nadawana wiosną br. druga edycja formatu, którą śledziło średnio 1,65 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 10,31 proc. i 14,76 proc. (zobacz te dane).
W czasie emisji „Top Chefa” Polsat zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Dwójka emitująca „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, co przekłada się na 25,16 proc. udziału. Gorzej od Polsatu wypadają TVP (końcówka „Na Wspólnej”, „Ugotowani” i „Kto poślubi mojego syna?”; 9,27 proc.) i TVP1 (mecz Ligi Mistrzów i filmy fabularne; 8,71 proc.). Taka sama jest kolejność wśród widzów w grupie komercyjnej.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/masterchef-ma-2-5-mln-widzow-tvn-na-czele-grupy-komercyjnej ##

Widownia „Top Chefa” na tle konkurencji
W programie „Top Chef” w różnych zadaniach kulinarnych rywalizuje 14 kucharzy. Ocenia ich czteroosobowe jury, w którego składzie są: Wojciech Modest Amaro, Ewa Wachowicz, Maciej Nowak i Grzegorz Łapanowski, który jest jednocześnie. gospodarzem show. Program produkuje firma Jake Vision.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gwiazdy-polsatu-matrixowo-reklamuja-jesienna-ramowke-wideo ##











