„Top Model”: 2,54 mln widzów, pozycja lidera i 25,6 mln z reklam

Pierwszą edycję programu „Top Model – zostań modelką” śledziło w TVN średnio 2,54 mln widzów. Zapewniło to stacji pozycję lidera rynku. Wpływy reklamowe wyniosły 25,6 mln złotych (dane bez rabatów).

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Format miał średnio 18,8 proc. udziału w grupie 4+ oraz 22,8 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. To więcej niż kanał notował przed rokiem, kiedy udziały wynosiły odpowiednio 14,82 i 15,62 proc. (wówczas w tym paśmie TVN nadawał serial „Naznaczony”).

 

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl program „Top Model” wyprzedził między innymi filmy fabularne emitowane przez TVP2 oraz serial „Ratownicy” TVP1 . Na czwartej pozycji znalazł się Polsat z Ligą Mistrzów i filmami. 

Show oglądały głównie kobiety, mieszkańcy średnich , dużych i największych miast, legitymujący się wykształceniem średnim i wyższym. 

Wiosną 2011 pasmo „Top Model” zajmie kolejna edycja „You Can Dance”. Niewykluczone, że format produkowany przez Rochstar powróci jesienią.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?