SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Top model” z mężczyznami pokonuje konkurencję, widownia cały czas rośnie

Czwarta edycja “Top model” po trzech odcinkach ma 2,23 mln widzów, czyli niemal tyle samo, ile gromadziła trzecia seria. Widownia programu, w którym po raz pierwszy występują modele, rośnie z odcinka na odcinek, a TVN w czasie emisji reality-show jest liderem rynku.

Program „Top model 4” nadawany jest w poniedziałki o godz. 21.30, począwszy od 1 września br. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków reality-show wyniosła 2,23 mln widzów. Przełożyło się to na 16,71 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 23,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Widownia programu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 2,05 mln osób, a trzeci zgromadził już 2,48 mln oglądających.

Widownia “Top model” odcinek po odcinku

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

SHR %

2014-09-01

        2 051 025   

14,90%

20,66%

2014-09-08

        2 139 261   

16,69%

23,01%

2014-09-15

        2 482 463   

18,57%

25,80%

Średnia

        2 225 656   

16,71%

23,16%


Dla porównania, pokazywaną wiosną 2013 roku trzecią odsłonę formatu oglądało 2,28 mln widzów przy udziale wynoszącym 16,84 proc. Natomiast wówczas udział reality-show w grupie komercyjnej był zdecydowanie niższy i wyniósł 20,26 proc. (więcej na ten temat). Rok temu w poniedziałkowym paśmie o 21.30 TVN nadawał zaś trzecią serię “Lekarzy”, która gromadziła 2,51 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 18,61 proc. i 20,50 proc. (dowiedz się więcej).

W paśmie nadawania „Top model 4” TVN jest liderem całego rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP2, nadająca wówczas “Kulisy M jak miłość” oraz program “Tomasz Lis na żywo”, co przekłada się na 15,59 proc. udziału. Na trzecim miejscu plasuje się Polsat (filmy z cyklu "Megahit"'; 14,16 proc.), a na czwartym - TVP1 (głównie “Teatr Telewizji” i film “Katyń”; 9,07 proc.). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN też jest liderem, ale drugie miejsce zajmuje tutaj Polsat, a trzecia jest Dwójka.

Oglądalność reality-show na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Top model 4

2 225 656

16,71%

23,16%

TVP2

2 069 131

15,59%

10,65%

Polsat

1 879 613

14,16%

18,42%

TVP1

1 203 653

9,07%

6,85%


W czwartej edycji “Top model” po raz pierwszy w rywalizacji biorą udział także męscy modele. Program prowadzi Joanna Krupa, a w jury zasiadają Dawid Woliński, Katarzyna Sokołowska i Marcin Tyszka. TVN reality-show produkuje samodzielnie (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: “Top model” z mężczyznami pokonuje konkurencję, widownia cały czas rośnie

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
M.P
Gdyby stacje robiły programy same, byłyby lepsze. Firma, która jest właścicielem formatu jak rochstar, endemol, freemantl to firma dystrybucyjna. Robi kiepsko i drogo. Każda. Może poza jake vision. Własciciel - reżyser, a nie handlarz formatami tylko.
odpowiedź
User
To prawda
TVN zrobił top model sam, po swojemu, i mamy najlepszy sezon ze wszystkich. I zarazem jeden z lepiej zrobionych programów w Polsce. TVN w tym sezonie niestety rządzi i to mocno, nie ukrywamy,
odpowiedź
User
gość
Miałki i nudny program.
odpowiedź