SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Topnieje rynek dwutygodników telewizyjnych. „Ekran TV” z największym spadkiem sprzedaży

W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Ekran TV”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2016 roku wyniosła 335 020 egz. Była ona o 4,62 proc. mniejsza, niż w analogicznym miesiącu 2015 roku.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 198 569 egz., po spadku o 0,27 proc.

Na podium uplasował się jeszcze „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 152 583 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 6,57 proc.

Czwarte miejsce należało do „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w styczniu br. wynoszącym 126 589 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się w skali roku o 12,92 proc.

Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w styczniu 2016 roku na poziomie 45 728 egz. Magazyn ten zanotował największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 16,68 proc.

Wirtualnemedia.pl

styczeń

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

495 936

335 020

335 020

534 861

351 231

351 231

TV14

297 477

198 569

198 569

289 979

199 098

199 098

Tele Max

242 451

152 583

152 583

259 905

163 306

163 306

Super TV

234 921

126 589

126 589

244 975

145 378

145 378

Ekran TV

79 690

45 728

45 728

99 485

54 884

54 884

W styczniu 2016 roku roku w porównaniu do grudnia 2015 roku również wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, najwięcej stracił „Ekran TV” - było to 17,79 proc.

Wirtualnemedia.pl

miesiąc

ZKDP

styczeń 2016

grudzień 2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

495 936

335 020

335 020

512 441

366 624

366 624

TV14

297 477

198 569

198 569

350 014

241 523

241 523

Tele Max

242 451

152 583

152 583

249 972

158 049

158 049

Super TV

234 921

126 589

126 589

248 432

141 736

141 736

Ekran TV

79 690

45 728

45 728

90 223

55 623

55 623

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Topnieje rynek dwutygodników telewizyjnych. „Ekran TV” z największym spadkiem sprzedaży

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl