TOPtrendy 2008 z najwyższą widownią w historii

Zorganizowany w miniony weekend przez Polsat Sopot TOPtrendyFestiwal 2008 miał największą oglądalność spośród wszystkichdotychczasowych sześciu edycji imprezy. Na reklamach wyemitowanychwokół trzech dni festiwalu stacja zarobiła prawie 7 mln zł.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, iż TOPtrendy 2008oglądało średnio 2,56 mln widzów, co dało emitującemu imprezęPolsatowi 25,95 proc. udziału w grupie 4+ i 27,97 proc. wkomercyjnej 16-49.

Największą popularnością cieszył się nadany w niedzielę, po razpierwszy na żywo Kabareton, który trzeciego dnia imprezy obejrzało3,86 mln osób przy udziale w rynku na poziomie 36,19 proc.

Średnia widownia piątkowego koncertu Top i recitalu T.Lovewyniosła 2,16 mln widzów (udział 23,86 proc.), a sobotni koncertTrendy i jubileusz Krzysztofa Krawczyka przyciągnęły przedtelewizory przeciętnie 1,7 mln osób (udział 16,95 proc.)

Średnio w czasie emisji całego festiwalu Polsat był liderem rynkutelewizyjnego. Na drugim miejscu znalazła się TVP 1 (średnio 2,1mln widzów), a dalej uplasowały się TVP 2 (1,73 mln) i TVN (1,19mln).

Tegoroczny festiwal pokonał w oglądalności imprezę sprzed dwóchlat, która do tej pory miała największą widownię spośród wszystkichedycji TOPtrendy - oglądało ją średnio 2,37 mln osób przy udziale wrynku wynoszącym 21,31 proc.

- Bardzo nas cieszy, że rosnące zaufanie widzów jak i sponsorówfestiwalu dają solidne podstawy do jego rozwoju. Jest to ogromnysukces całego zespołu pracującego przy festiwalu - komentujeMirosław Błaszczyk, prezes Telewizji Polsat.

Wpływy z reklam wyemitowanych wokół tegorocznej muzycznej imprezyPolsatu wyniosły 6,9 mln zł (dane cennikowe bez uwzględnieniarabatów).

Festiwal TOPtrendy 2008 przyciągnęły przed telewizory główniekobiety, widzów w wieku powyżej 30 roku życia, mieszkańców średnichi dużych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym iśrednim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku