Totolotek nawiązał współpracę z portalem Weszlo.com

Od stycznia bieżącego roku Totolotek rozpoczął współpracę z portalem weszlo.com.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zakres współpracy obejmie m.in.: kampanie bannerowe, lokowanie produktu oraz współpracę w kanałach social media.

Duża część kampanii będzie związana z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej, które odbędą się w czerwcu i lipcu w Rosji.

– Nie mogę jeszcze zdradzić wszystkich szczegółów, ale oprócz ciekawego kontentu, będziemy także organizować konkursy i zachęcać czytelników weszło do współzawodnictwa – mówi Mariusz Rzeczkowski, dyrektor ds. marketingu Totolotka.

Pierwsze działania w ramach współpracy rozpoczną się już w styczniu. – Już za kilka dni czytelnicy będą mieli okazję wziąć udział w konkursie typerskim. Nagrodą w którym główną nagrodą będzie wyjazd do Tajlandii – mówi Rzeczkowski.

Serwis Weszlo.com ma obecnie ponad 115 tys. fanów na Facebooku oraz ponad 140 tys. obserwujących na Twitterze. Jego założycielem jest dziennikarz sportowy Krzysztof Stanowski.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana