Totolotek nawiązał współpracę z portalem Weszlo.com

Od stycznia bieżącego roku Totolotek rozpoczął współpracę z portalem weszlo.com.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Zakres współpracy obejmie m.in.: kampanie bannerowe, lokowanie produktu oraz współpracę w kanałach social media.

Duża część kampanii będzie związana z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej, które odbędą się w czerwcu i lipcu w Rosji.

– Nie mogę jeszcze zdradzić wszystkich szczegółów, ale oprócz ciekawego kontentu, będziemy także organizować konkursy i zachęcać czytelników weszło do współzawodnictwa – mówi Mariusz Rzeczkowski, dyrektor ds. marketingu Totolotka.

Pierwsze działania w ramach współpracy rozpoczną się już w styczniu. – Już za kilka dni czytelnicy będą mieli okazję wziąć udział w konkursie typerskim. Nagrodą w którym główną nagrodą będzie wyjazd do Tajlandii – mówi Rzeczkowski.

Serwis Weszlo.com ma obecnie ponad 115 tys. fanów na Facebooku oraz ponad 140 tys. obserwujących na Twitterze. Jego założycielem jest dziennikarz sportowy Krzysztof Stanowski.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7