SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Touch PR odpowiada za realizację kampanii “Kobiecość to ja”

Agencja Touch PR rozpoczęła realizację działań komunikacyjnych na potrzeby kampanii "Kobiecość to ja" dla Gatta.

Agencja wspiera markę przede wszystkim w obszarze media relations, social media i influencer marketingu, a także w doradztwie strategicznym. Launch kampanii miał miejsce pod koniec czerwca br, i był połączony z premierą wyników badania opinii nt. kobiecości, autorstwa partnera merytorycznego akcji - Instytutu Badawczego SW Research.

Celem kampanii jest zachęcanie do przełamywania społecznych stereotypów dotyczących “kobiecości”, czyli zespołu cech kobiecych (krągłych bioder, pełnego biustu, długich włosów), a także utartych wzorców "kobiecego" zachowania (bycie grzeczną, delikatną czy wrażliwą, nie wyrażanie swojego zdania).

Założeniem akcji jest także docieranie z przekazem nie do kobiet, tylko do całego społeczeństwa: partnerów, ojców, kolegów, koleżanek, mam, sióstr czy znajomych, aby przestali nadawać konkretne cechy „kobiecości” i zaczęli utwierdzać kobiety, w tym, że każda z nich jest kobieca w swoim stylu niezależnie od wyglądu, charakteru, pełnionego zawodu czy roli życiowej.

Partnerem merytorycznym kampanii jest, który zrealizował badane opinii nt. kobiecości, a partnerką została Fundacja Gerlsy, której twórczyniami są Magdalena Lamparska, Jowita Radzińska oraz Olga Bołądź.

Touch PR dla Gatty

Przy kampanii "Kobiecość to ja” Touch PR poprowadzi szeroko zakrojone działania strategiczno-koncepcyjne oraz komunikacyjne. Obejmują one m.in.: współpracę z mediami, ekspertami dedykowanymi projektowi, partnerami akcji, jak również działania w mediach społecznościowych czy w obszarze influencer marketingu.

W zespole koordynującym ten projekt znajduje się: Weronika Kmieciak, senior account manager, Sylwia Majcher-Stępień, account director, Artur Klich, senior account manager oraz Kinga Małysz, senior account executive. Całość prowadzonych działań nadzoruje założycielka i CEO  Touch PR Sandra Kaczmarek.

Dołącz do dyskusji: Touch PR odpowiada za realizację kampanii “Kobiecość to ja”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl