RMF FM było najczęściej wybieraną stacją w I półroczu 2011 r. - pokazuje badanie Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Udział w rynku RMF FM wyniósł 25,38 proc., co oznacza, że w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku stacja straciła 2,36 punktu proc.
Na drugim miejscu znalazło się Radio ZET, które straciło 0,11 punktu proc. - udział spadł do 16,22 proc. Na najniższym miejscu podium uplasował się Program 1 Polskiego Radia z wynikiem na poziomie 11,86 proc. (spadek o 0,81 punktu proc.)
Czwarte miejsce przypadło dla PR 3 Polskiego Radia, który w ciągu roku zwiększył swój udział w rynku radiowym o 0,97 punktu proc. do 8,55 proc.
*wyniki za I półrocze 2008,2009 i 2010 dotyczą tylko Radia Plus bez sieci Vox FM, która obecnie wchodzi w skład sieci Plus












