„Tu się grilluje” w wiosennej kampanii Subway (wideo)

Sieć fast foodów Subway zaczęła wiosenną kampanię reklamową pod hasłem „Subway. Tu się grilluje”, w której promuje nową pozycję w swoim menu - sandwicza Kurczak BBQ. Akcję przygotowały firmy marketingowe Q&A Communications i Maxus Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Kampania, która potrwa do końca czerwca, obejmuje nośniki outdoorowe, internet oraz materiały POS. Reklamy bazują na skojarzeniach ze świeżością i wiosennym klimatem.

Subway planuje też aktywności w social media - na profilach na Facebooku, Twitterze i Instagramie. Nowa kanapka jednocześnie jest reklamowana także w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

grafika

W Polsce za kampanię odpowiadają agencja Q&A Communications (działania PR, adaptacja reklam i przygotowanie spotu) oraz dom mediowy Maxus (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online