SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Animowana „Przygoda ze smakiem” w kampanii Subway (wideo)

Sieć restauracji Subway zaczęła kampanię promującą kanapkę Tuńczyk Jalapeno. Akcja, oparta na animowanym spocie, jest realizowana pod hasłem „Przygoda ze smakiem”.

Animowany czarno-biały spot pokazuje chłopaka, który musi zanurkować, żeby sięgnąć po leżącą na dnie morza skrzynkę ze skarbem, a potem jeszcze uciec przed ścigającą go ośmiornicą. Następnie prezentowane są realistyczne ujęcia kanapki Tuńczyk Jalapeno oraz wyliczane jej walory.

Spoty Subway w takiej konwencji emitowane są od ponad roku, promują różne produkty z menu tych restauracji.

Za planowanie i zakup mediów do kampanii reklamujących Subway odpowiada dom mediowy Maxus.

Dołącz do dyskusji: Animowana „Przygoda ze smakiem” w kampanii Subway (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl