SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TV Puls inwestuje w program. Polskie nowości jesienią

Jesienią na antenie TV Puls pojawi się kilka polskich programów, a w Pulsie 2 jedna lokalna produkcja. Nadawca liczy, że dzięki cyfryzacji i inwestycjom w program w 2014 r. łączny udział obu stacji w grupie 16-49 wyniesie 7 proc.

- Coraz więcej inwestować będziemy w polską produkcję. Planujemy na jesień co najmniej trzy nowe polskie programy. Rozważamy różne opcje, m.in. emisję teleturnieju, codziennego programu rozrywkowego, lifestylowego programu o gotowaniu czy poradnikowego - mówi Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls. - Mamy wiele projektów, które zostało zamrożonych. Zainteresowani jesteśmy współpracą z czołowymi producentami jak Rochstar czy Endemol Polska - dodaje Dąbski.

Dodatkowo w jesiennej ramówce znajdzie się prawdopodobnie program publicystyczny, który pierwotnie miał trafić na antenę TV Puls już tej wiosny (więcej na ten temat) - Chcieliśmy dopracować ten format. Będzie to program polegający na wymianie opinii wzorowany na audycjach emitowanych w FOX News - mówi Dąbski. W studiu na tematy społeczne mają dyskutować m.in. eksperci i komentatorzy, a magazyn realizowany będzie z udziałem publiczności, początkowo z puszki, a potem na żywo. Nie wiadomo jeszcze, kto go poprowadzi. Z kolei do ramówki Pulsu 2 jesienią ma zostać wprowadzony program typu reality-show o tematyce policyjnej.

- Od 2010 roku co roku podwajamy wydatki na program - podkreśla Dąbski. To właśnie inwestycje w ramówkę i rosnący dzięki cyfryzacji zasięg (obecnie już 83 proc. gospodarstw eterowych korzysta z naziemnej telewizji cyfrowej) mają sprawić, że udział TV Puls w grupie komercyjnej w 2014 roku wzrośnie do 5 proc., a Pulsu 2 - do 2 proc. Łącznie to 7 proc. - To taki nasz konserwatywny plan na przyszły rok - mówi Dąbski. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że np. w kwietniu TV Puls miała 3,01 proc. udziału w 16-49, a Puls 2 - 0,8 proc. (w sumie 3,81 proc. - więcej na ten temat)

Aby lepiej dopasować ofertę programową do oczekiwań widzów TV Puls planuje rozpocząć też badania neuromarketingowe. - Będziemy badać nasze produkcje, zakupy zagraniczne, a także oprawy - zapowiada prezes stacji. Spółka nie planuje jednak rezygnacji z badań fokusowych.

Spółka podtrzymuje plany uruchomienia nadawania TV Puls w jakości HD oraz rozpoczęcia emisji satelitarnej Pulsu 2 (kanał ten można teraz odbierać tylko w naziemnej telewizji cyfrowej i w sieciach kablowych). To, kiedy to nastąpi, zależeć będzie jednak od rozmów z platformami na temat umieszczenia obu stacji na lepszych pozycjach na ich listach kanałów. - W grę wchodzi ta jesień - przyznaje Dąbski.

Dołącz do dyskusji: TV Puls inwestuje w program. Polskie nowości jesienią

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wanda
Nikt mnie tak w polskich mediach nie smieszy jak ten facet, co za komedia
odpowiedź
User
Jania
Nie mając nikogo kto dowodzi własną produkcją chcą coś produkować ? ha ha ha
odpowiedź
User
Kilgor
Endemol czołowa firma. Przecież to trup.
odpowiedź