TVN: 2,1 mln widzów „Milionerów”, powrót jesienią

TVN zakończyła emisję wiosennej serii teleturnieju „Milionerzy”. Program oglądało średnio 2,12 mln widzów. Wpływy reklamowe wyniosły 12,3 mln złotych.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Program miał 18,4 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 17,5 proc. udziału w komercyjnej grupie docelowej – wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Najlepszy wynik w tym sezonie zanotował odcinek z 28 marca – kiedy po raz pierwszy w historii programu padła główna wygrana – zobaczyło go 2,79 mln osób.   

Program zajmował drugą pozycję w swoim paśmie. Liderem z 3,44 mln widzów i 29,42 proc. udziału w rynku była Jedynka („Ojciec Mateusz oraz „Jaka to melodia?”). Za TVN znalazły się Polsat i TVP2. 

"Milionerów" oglądały głównie kobiety. Teleturniej cieszył się dużym zainteresowaniem wśród widzów powyżej 50 roku życia oraz przede wszystkim mieszkańców miast (75 proc. ogółu widzów). 

Nowe odcinki teleturnieju pojawią się w jesiennej ramówce stacji. Program prawdopodobnie zachowa swoje dotychczasowe pasmo – niedziele godzinę 18.00.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"