TVN: 2,1 mln widzów „Milionerów”, powrót jesienią

TVN zakończyła emisję wiosennej serii teleturnieju „Milionerzy”. Program oglądało średnio 2,12 mln widzów. Wpływy reklamowe wyniosły 12,3 mln złotych.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Program miał 18,4 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 17,5 proc. udziału w komercyjnej grupie docelowej – wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Najlepszy wynik w tym sezonie zanotował odcinek z 28 marca – kiedy po raz pierwszy w historii programu padła główna wygrana – zobaczyło go 2,79 mln osób.   

Program zajmował drugą pozycję w swoim paśmie. Liderem z 3,44 mln widzów i 29,42 proc. udziału w rynku była Jedynka („Ojciec Mateusz oraz „Jaka to melodia?”). Za TVN znalazły się Polsat i TVP2. 

"Milionerów" oglądały głównie kobiety. Teleturniej cieszył się dużym zainteresowaniem wśród widzów powyżej 50 roku życia oraz przede wszystkim mieszkańców miast (75 proc. ogółu widzów). 

Nowe odcinki teleturnieju pojawią się w jesiennej ramówce stacji. Program prawdopodobnie zachowa swoje dotychczasowe pasmo – niedziele godzinę 18.00.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski