TVN: 2,1 mln widzów „Milionerów”, powrót jesienią

TVN zakończyła emisję wiosennej serii teleturnieju „Milionerzy”. Program oglądało średnio 2,12 mln widzów. Wpływy reklamowe wyniosły 12,3 mln złotych.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Program miał 18,4 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 17,5 proc. udziału w komercyjnej grupie docelowej – wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Najlepszy wynik w tym sezonie zanotował odcinek z 28 marca – kiedy po raz pierwszy w historii programu padła główna wygrana – zobaczyło go 2,79 mln osób.   

Program zajmował drugą pozycję w swoim paśmie. Liderem z 3,44 mln widzów i 29,42 proc. udziału w rynku była Jedynka („Ojciec Mateusz oraz „Jaka to melodia?”). Za TVN znalazły się Polsat i TVP2. 

"Milionerów" oglądały głównie kobiety. Teleturniej cieszył się dużym zainteresowaniem wśród widzów powyżej 50 roku życia oraz przede wszystkim mieszkańców miast (75 proc. ogółu widzów). 

Nowe odcinki teleturnieju pojawią się w jesiennej ramówce stacji. Program prawdopodobnie zachowa swoje dotychczasowe pasmo – niedziele godzinę 18.00.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem