TVN i Polsat wyprzedziły TVP1. “M jak miłość” hitem tygodnia

Telewizja TVN utrzymała w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności zarówno w grupie 4+ jak i w komercyjnej 16-49, wiceliderem rynku był zaś Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Liderem rynku telewizyjnego pozostała telewizja TVN, której udział jeszcze wzrósł o 0,36 pkt. proc. do 16,95 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Na drugie miejsce z trzeciego awansował Polsat, notując wzrost udziału z 15,35 proc. do 15,77 proc. Trzecią lokatę zajęła Jedynka (15,34 proc., spadek o 0,43 pkt. proc.), będąca tydzień wcześniej na pozycji drugiej.

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymała się stacja TVN, notując wzrost udziału z 17,52 proc. do 17,96 proc. Tuż za TVN znalazł się Polsat z wynikiem na poziomie 17,52 proc., którego udział wzrósł minimalnie - o 0,02 pkt. proc. 

Największą popularnością w zeszłym tygodniu cieszył się tradycyjnie serial “M jak miłość”, który obejrzało 7,8 mln osób.

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 17-23.10.2011 - grupa 4+ 

15 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-49

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana