SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

TVN i Polsat wyprzedziły TVP1. “M jak miłość” hitem tygodnia

Telewizja TVN utrzymała w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności zarówno w grupie 4+ jak i w komercyjnej 16-49, wiceliderem rynku był zaś Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.

TVN i Polsat wyprzedziły TVP1. “M jak miłość” hitem tygodnia

Liderem rynku telewizyjnego pozostała telewizja TVN, której udział jeszcze wzrósł o 0,36 pkt. proc. do 16,95 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Na drugie miejsce z trzeciego awansował Polsat, notując wzrost udziału z 15,35 proc. do 15,77 proc. Trzecią lokatę zajęła Jedynka (15,34 proc., spadek o 0,43 pkt. proc.), będąca tydzień wcześniej na pozycji drugiej.

NAM 10.10 – 16.10 17.10 – 23.10
Lp. Stacja Udziały (%) Udziały (%)
1 TVN 16,59% 16,95%
2 Polsat 15,35% 15,77%
3 TVP1 15,77% 15,34%
4 TVP2 12,61% 13,06%
5 TVP INFO 4,12% 3,86%
6 TVN24 3,70% 3,10%
7 TV4 2,15% 2,29%
8 TVN7 1,89% 1,99%
9 PULS 1,96% 1,88%
10 Polsat2 1,36% 1,30%
11 Cartoon Network 0,90% 0,91%
12 AXN 0,67% 0,81%
13 Polsat News 0,84% 0,72%
14 Disney Channel 0,85% 0,72%
15 Discovery 0,69% 0,68%
16 Nickelodeon 0,62% 0,66%
17 Disney XD 0,62% 0,63%
18 Polsat Sport 0,91% 0,62%
19 MiniMini 0,60% 0,62%
20 TVP Polonia 0,60% 0,58%


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymała się stacja TVN, notując wzrost udziału z 17,52 proc. do 17,96 proc. Tuż za TVN znalazł się Polsat z wynikiem na poziomie 17,52 proc., którego udział wzrósł minimalnie - o 0,02 pkt. proc. 

NAM (16-49) 10.10 – 16.10 17.10 – 23.10
Lp. Stacja Udziały (%) Udziały (%)
1 TVN 17,52% 17,96%
2 Polsat 17,50% 17,52%
3 TVP1 12,23% 11,71%
4 TVP2 11,19% 11,61%
5 TV4 2,42% 2,60%
6 TVN7 2,50% 2,43%
7 TVN24 2,64% 2,13%
8 TVP INFO 2,05% 2,01%
9 PULS 2,10% 1,97%
10 Polsat2 1,48% 1,45%
11 AXN 0,89% 1,15%
12 Discovery 1,04% 1,09%
13 TVN Turbo 0,75% 0,80%
14 Cartoon Network 0,70% 0,76%
15 VIVA Polska 0,94% 0,76%
16 MiniMini 0,57% 0,72%
17 Comedy Central 0,74% 0,69%
18 National Geographic 0,69% 0,67%
19 Disney Channel 0,68% 0,64%
20 TLC 0,60% 0,62%


Największą popularnością w zeszłym tygodniu cieszył się tradycyjnie serial “M jak miłość”, który obejrzało 7,8 mln osób.

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 17-23.10.2011 - grupa 4+ 

Lp. Data Stacja Program Oglądalność w 4+ 
1 17-10-2011 TVP2 M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ 7 830 524
2 20-10-2011 TVP1 OJCIEC MATEUSZ 5 335 694
3 23-10-2011 TVP1 SPORT /SERWIS SPORT./ 4 980 376
4 17-10-2011 TVN FAKTY 4 851 164
5 17-10-2011 TVP2 BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ 4 776 908
6 21-10-2011 TVP2 NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ 4 723 137
7 17-10-2011 TVP1 WIADOMOSCI 4 484 249
8 22-10-2011 TVN MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ 4 452 116
9 23-10-2011 TVP1 TELEEXPRESS 4 222 121
10 23-10-2011 TVN TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ 4 144 024
11 23-10-2011 TVP1 JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/ 3 964 173
12 19-10-2011 TVN W-11 WYDZIAL SLEDCZY /SER.KRYM.POL/ 3 860 582
13 17-10-2011 TVP2 KULISY SERIALU M JAK MILOSC  3 826 170
14 19-10-2011 TVN NA WSPOLNEJ /SER.OBYCZ.POL./ 3 801 446
15 23-10-2011 TVP1 ZYCIE NAD ROZLEWISKIEM 3 735 308


15 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-49

Lp. Data Stacja Program Oglądalność w 16-49
1 17-10-2011 TVP2 M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ 2 923 731
2 22-10-2011 TVN MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ 2 104 749
3 23-10-2011 Polsat MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA 1 980 915
4 23-10-2011 TVP1 SPORT /SERWIS SPORT./ 1 816 412
5 19-10-2011 TVP2 RODZINKA.PL /SER.KOM.POL./ 1 754 176
6 23-10-2011 TVN FAKTY 1 734 676
7 20-10-2011 TVP1 OJCIEC MATEUSZ 1 714 560
8 17-10-2011 TVP2 BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ 1 672 574
9 17-10-2011 Polsat HITMAN /FILM USA/ 1 624 953
10 18-10-2011 TVN PRZEPIS NA ZYCIE 1 605 090
11 23-10-2011 Polsat KOSCI /SER. USA/ 1 593 563
12 19-10-2011 TVN TOP MODEL - ZOSTAN MODELKA /REALITY SHOW POL./ 1 552 055
13 20-10-2011 TVN KUCHENNE REWOLUCJE 1 530 864
14 19-10-2011 TVN NA WSPOLNEJ /SER.OBYCZ.POL./ 1 523 468
15 17-10-2011 TVP1 WIADOMOSCI 1 504 883


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN i Polsat wyprzedziły TVP1. “M jak miłość” hitem tygodnia

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ech
Dziwi mnie taka wysoka pozycja M jak Miłość- mam nadzieją jednak że wczorajszy teatr tv zgromadził więcej widzów niż telenowela..Zwłaszcza że mieliśmy możliwość obejrzeć na żywo i na dodatek z plejdą wybitnych aktorów.Świetny teatr i wielka Krystyna Janda.Co do polsatu- czekam za CHIRURGAMI i innymi serialami które owa stacja przerywa.Tak się nie robi w 21 wieku.TO BRAK SZACUNKU DLA WIDZA.
0 0
odpowiedź
User
wtf
Dlaczego takie skrócone zestawienie? Wyniki dla poszczególnych stacji gdzie się podziały?
0 0
odpowiedź
User
@ech
rozumiem, że to była ironia. Jeśli nie, to jesteś z księżyca
0 0
odpowiedź
User
CW
Gratulacje dla Prezesa Brauna. Ostatnio wspominał, że TVP bez abonamentu grozi bankructwo nie wspomniał tylko, że sam do tego doprowadzi...
0 0
odpowiedź
User
Maciej Kurylak
Dzień dobry,

Już niedługo TVN stanie się liderem telewizyjnym na długie klikadziesiąt lat.

Pozdrawiam
Maciej Kurylak
http://www.kurylak.cso.pl/maciej
0 0
odpowiedź
User
jai li
Braun realizuje zadania zlecone przez Michnika , Bula , Tuszczenkę , efekty widać , tego nie da się oglądać , a ludzi zatrudnionych po linii słuchać i oglądać , ale tvn i polsat zadowolone , a przecież o to chodzi w tej grze
0 0
odpowiedź
User
ech
TAK
0 0
odpowiedź
User
dd
to sa chyba badania SMG/KRC, a zawsze byly prezentowane OBOPu
0 0
odpowiedź
User
Alina
Czy takie okrojone wyniki już zawsze będą. Komuś się nie chce robić obszerniejszych ? Żenada, lepiej w ogóle dajcie sobie spokój z tym portalem.
0 0
odpowiedź
User
..
Nielsen jak zwykle zawyżona oglądalność o kilkaset tysięcy:)))
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing