TVN i TVP1 zyskują, traci Polsat

TVP1 w zeszłym tygodniu umocniła się na pozycji lidera oglądalności w grupie wszystkich widzów. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 27 sierpnia do 2 września br. była TVP1. Jej udział wzrósł o 0,69 pkt. proc. do 14,20 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w rynku spadł o 0,31 pkt. proc. do 12,83 proc. Ostatnie miejsce podium zajęła TVN z wynikiem na poziomie 12,69 proc. po spadku o 0,79 pkt. proc. Z kolei na czwartej pozycji znalazła się TVP2 (10,89 proc., + 0,09 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymał się Polsat, który zyskał 0,68 pkt. proc. do 14,70 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła  TVN (13,74 proc., po wzroście o 1,12 pkt. proc.), a trzecie -  TVP1 (10,98 proc., wzrost o 0,05 pkt. proc.).

Największą popularnością w zeszłym tygodniu (4,21 mln widzów) cieszył się serwis sportowy TVP1 wyemitowany po głównym wydaniu „Wiadomości”. Wysokim wynikiem pochwalić się może nowy serial TVP1 „Siła wyższa”, który w rankingu zajął drugie miejsce. Jego pierwszy odcinek zainteresował 4,05 mln widzów.

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 27.08-02.09.2012 - grupa 4+

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 27.08-02.09.2012 - grupa 16-49 (tabela)

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem