TVN i TVP1 zyskują, traci Polsat

TVP1 w zeszłym tygodniu umocniła się na pozycji lidera oglądalności w grupie wszystkich widzów. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 27 sierpnia do 2 września br. była TVP1. Jej udział wzrósł o 0,69 pkt. proc. do 14,20 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w rynku spadł o 0,31 pkt. proc. do 12,83 proc. Ostatnie miejsce podium zajęła TVN z wynikiem na poziomie 12,69 proc. po spadku o 0,79 pkt. proc. Z kolei na czwartej pozycji znalazła się TVP2 (10,89 proc., + 0,09 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymał się Polsat, który zyskał 0,68 pkt. proc. do 14,70 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła  TVN (13,74 proc., po wzroście o 1,12 pkt. proc.), a trzecie -  TVP1 (10,98 proc., wzrost o 0,05 pkt. proc.).

Największą popularnością w zeszłym tygodniu (4,21 mln widzów) cieszył się serwis sportowy TVP1 wyemitowany po głównym wydaniu „Wiadomości”. Wysokim wynikiem pochwalić się może nowy serial TVP1 „Siła wyższa”, który w rankingu zajął drugie miejsce. Jego pierwszy odcinek zainteresował 4,05 mln widzów.

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 27.08-02.09.2012 - grupa 4+

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 27.08-02.09.2012 - grupa 16-49 (tabela)

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"