SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN: kobieca i miejska; TVP: duża widownia wśród emerytów

Telewizja TVN ma najbardziej kobiecą i najbardziej miejską widownięspośród głównych stacji telewizyjnych. A kto ogląda TVP1, TVP2 iPolsat? Szczegółowe profile widzów tylko w portaluWirtualnemedia.pl.

Największe stacje telewizyjne w Polsce najchętniej oglądane sąprzez kobiety. Najmniej przedstawicielek płci pięknej wybieraPolsat (56,31 proc.), najwięcej - TVN (61,62 proc.) - wynika zdanych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.

Pod względem wieku wszystkie główne kanały mają podobneaudytorium. Najmłodszą widownię ma Polsat (dominują w niej osoby wwieku od 35 do 59 lat), najstarszą - TVP1 (większość oglądającychma powyżej 45. roku życia).

Jedynka i Dwójka najchętniej wybierane są przez mieszkańców wsioraz najmniejszych miast, Polsat również oglądają głownie ludziemieszkający na prowincji, a także w średnich miastach, natomiastTVN jest stacją zdecydowanie miejską.

Pod względem wykształcenia trzy telewizje: TVP1, TVP2 i TVNgromadzą głównie widzów z wykształceniem podstawowym i średnim.Jedynie Polsat cieszy się największą popularnością tylko wśródosób, które ukończyły szkoły podstawowe.



TVP1
TVP2


AFFADH %AFFADH %
PłećMężczyźni8842,28%8742,16%

Kobiety11257,72%11257,84%
Wiek4- 9734,53%543,33%

10-15574,50%503,99%

16 - 19412,55%432,72%

20 - 24383,36%453,99%

25 - 29544,49%605,02%

30 - 34785,91%866,51%

35 - 39835,45%885,78%

40 - 44986,65%1067,20%

45 - 491159,28%12410,04%

50 - 5412810,53%13110,83%

55 - 591409,76%15310,61%

60+18232,98%16629,99%
Wlk.miastaWieś10640,59%10640,89%

< 50 tys.10826,05%10425,03%

50-100 tys.918,09%847,50%

100-200 tys.907,23%927,42%

> 200 tys.8818,04%9319,18%
ZawódTop management735,86%806,42%

Pracownicy szczeblaśredniego748,95%809,67%

Pracownicy fizyczni irolnicy8917,00%9618,47%

Emeryci17144,65%16342,46%

Inne6823,54%6622,98%
Wykszt.Podstawowe11251,06%11451,76%

Średnie10430,74%10631,30%

Wyższe859,18%899,62%

Inne649,03%527,32%


Polsat
TVN


AFFADH %AFFADH %
PłećMężczyźni9143,69%8038,38%

Kobiety10956,31%11961,62%
Wiek4- 9865,35%342,10%

10-15967,61%655,14%

16 - 19855,36%593,68%

20 - 24726,42%595,23%

25 - 29796,60%867,19%

30 - 34927,00%926,99%

35 - 391177,70%1006,53%

40 - 441157,76%976,55%

45 - 4913310,72%1149,21%

50 - 541129,28%13911,47%

55 - 591228,50%18312,76%

60+9817,70%12823,15%
Wlk.miastaWieś11142,84%6625,19%

< 50 tys.9422,60%10224,63%

50-100 tys.877,75%1079,55%

100-200 tys.1128,94%13310,63%

> 200 tys.8717,87%14630,00%
ZawódTop management735,86%866,91%

Pracownicy szczeblaśredniego759,08%11914,33%

Pracownicy fizyczni irolnicy11321,66%9418,08%

Emeryci11229,32%14537,83%

Inne9834,08%6622,85%
Wykszt.Podstawowe11853,61%10949,48%

Średnie8826,04%11132,89%

Wyższe697,39%9710,40%

Inne9212,96%517,23%

Wszyscy4+16 - 49
StacjaSHR %SHR %
TVP123,51%20,47%
TVP218,30%17,18%
Polsat17,01%20,10%
TVN16,32%17,00%

Dane AGB Nielsen Media Research za okres od 1 stycznia do 26lipca 2007 roku.

Dołącz do dyskusji: TVN: kobieca i miejska; TVP: duża widownia wśród emerytów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl