SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

TVN liderem wśród wszystkich widzów, a Polsat w grupie 16-49

TVN pozostaje numerem jeden rynku telewizyjnego, mimo słabszego wyniku. W grupie 16-49 na pozycję lidera awansowała Telewizja Polsat - więcej w tradycyjnym podsumowaniu telewizyjnego tygodnia.

TVN liderem wśród wszystkich widzów, a Polsat w grupie 16-49

Liderem rynku telewizyjnego została telewizja TVN, która w minionym tygodniu zanotowała spadek o 0,13 punktu procentowego (do 16,60 proc. udziału w rynku). Drugie miejsce utrzymała TVP1, która zyskała z 15,47 proc. do 15,74 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement  przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

NAM 03.10 - 09.10 10.10 - 16.10
Lp. Stacja Udziały (%) Udziały (%)
1 TVN 16,73% 16,60%
2 TVP1 15,47% 15,74%
3 Polsat 15,39% 15,38%
4 TVP2 12,75% 12,59%
5 TVP INFO 4,18% 4,12%
6 TVN24 3,85% 3,69%
7 TV4 2,28% 2,15%
8 PULS 1,92% 1,96%
9 TVN7 1,86% 1,90%
10 Polsat2 1,39% 1,36%
11 Polsat Sport 0,54% 0,91%
12 Cartoon Network 0,89% 0,90%
13 Disney Channel 0,86% 0,85%
14 Polsat News 0,87% 0,84%
15 Discovery 0,73% 0,69%
16 AXN 0,68% 0,67%
17 Nickelodeon 0,59% 0,62%
18 Disney XD 0,55% 0,62%
19 MiniMini 0,71% 0,60%
20 TVP Polonia 0,65% 0,60%


 
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera awansowała Telewizja Polsat, która jednak straciła udział w rynku (z 17,62 proc. do 17,56 proc.).

NAM (16-49) 03.10 - 09.10 10.10 - 16.10
Lp. Stacja Udziały (%) Udziały (%)
1 Polsat 17,62% 17,56%
2 TVN 17,84% 17,53%
3 TVP1 11,63% 12,19%
4 TVP2 11,48% 11,16%
5 TVN24 2,95% 2,63%
6 TVN7 [RTL7] 2,25% 2,51%
7 TV4 2,62% 2,42%
8 PULS [TV Puls] 2,16% 2,12%
9 TVP INFO [TVP3] 2,14% 2,05%
10 Polsat2 1,56% 1,48%
11 Discovery 1,15% 1,04%
12 VIVA Polska 0,90% 0,94%
13 AXN 0,88% 0,89%
14 Polsat Sport 0,46% 0,85%
15 TVN Turbo 0,66% 0,75%
16 Comedy Central 0,68% 0,74%
17 Cartoon Network 0,78% 0,70%
18 National Geographic 0,69% 0,69%
19 Disney Channel 0,71% 0,68%
20 Polsat News 0,69% 0,66%


15 najlepiej oglądanych programów w dniach 10-16.10.2011 

Lp. Data Stacja Program Oglądalność (tys.) 4+ 
1 10-10-2011 TVP2 M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ 7696777
2 13-10-2011 TVP1 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ 5515048
3 10-10-2011 TVP1 WIADOMOSCI 4900367
4 16-10-2011 TVP1 SPORT /SERWIS SPORT./ 4893672
5 15-10-2011 TVN MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ 4864450
6 10-10-2011 TVN FAKTY 4837201
7 11-10-2011 TVP2 BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ 4656822
8 14-10-2011 TVP2 NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ 4637044
9 16-10-2011 TVN TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ 3830937
10 10-10-2011 TVP1 TELEEXPRESS 3746571
11 12-10-2011 TVN W-11 WYDZIAL SLEDCZY /SER.KRYM.POL/ 3699539
12 12-10-2011 TVN NA WSPOLNEJ /SER.OBYCZ.POL./ 3541617
13 16-10-2011 TVP1 ZYCIE NAD ROZLEWISKIEM 3491864
14 15-10-2011 TVP1 INDIANA JONES I OSTATNIA KRUCJATA-FILM 3449258
15 16-10-2011 Polsat MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA 3423233


15 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-49

Lp. Data Stacja Program Oglądalność (tys.) 16-49
1 10-10-2011 TVP2 M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ 2762215
2 15-10-2011 TVN MAM TALENT! / PROGR./ROZR./ 2328088
3 10-10-2011 Polsat POJUTRZE /FILM DRAM.USA/ 2056416
4 16-10-2011 Polsat MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA 1986425
5 13-10-2011 TVP1 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ 1891232
6 16-10-2011 TVP1 SPORT /SERWIS SPORT./ 1812786
7 12-10-2011 TVP2 RODZINKA.PL /SER.KOM.POL./ 1761102
8 10-10-2011 TVN FAKTY 1701609
9 13-10-2011 TVN KUCHENNE REWOLUCJE 1697714
10 10-10-2011 TVP1 WIADOMOSCI 1649664
11 11-10-2011 TVN PRZEPIS NA ZYCIE /SER.KOM.OBYCZ.POL./ 1567369
12 16-10-2011 Polsat KOSCI /SER. USA/ 1560186
13 12-10-2011 TVN TOP MODEL - ZOSTAN MODELKA 1543266
14 15-10-2011 TVP1 INDIANA JONES I OSTATNIA KRUCJATA 1538151
15 10-10-2011 TVP2 BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ 1490381


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN liderem wśród wszystkich widzów, a Polsat w grupie 16-49

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
nareszcie nielsen!!!
0 0
odpowiedź
User
ww
No i super, że takie dane są znów dostępne na portalu!
0 0
odpowiedź
User
waldas
Dane Nielsen - tak jak kiedyś, super!
0 0
odpowiedź
User
atv2
http://prostowoko.blogspot.com/ - Nowy post. "Przeglądy tygodnia".
0 0
odpowiedź
User
hohenz
Kolejna edycja Must Be The Music, programu, który w pierwszej edycji zyskał spore uznanie, jest wyjątkowo udana, a na przykład Mam talent przeciwnie - bardzo nieudany. To byłby jeden z argumentów, dlaczego Polsat wygrywa, ale też ogólna polityka rozwojowa Cyfrowego Polsatu i Solorza-Żaka w kontraście do zwijającego się TVN nie jest bez znaczenia.
0 0
odpowiedź
User
julka
wszystko fajnie, tvn prowadzi, ale czemu w dobrych godzinach /po W11/ nadaje się szmiry typu; pani x gotuje czy top oszustwo z modelkami? film po 22.30, to mogą sobie obejrzeć osoby, które nie mają obowiązków i nie muszą rano wstawać do pracy. dla kogo jest tak ułożony program? czy promocja pseudogwiazd jest ważniejsza niż odbiorcy stacji? jak mam czekać do 22.30 na film, to już nie oglądam wcale takiej stacji.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing