TVN Media z pięcioma nowymi formatami rich media reklam mobilnych

Biuro reklamy TVN Media wprowadziło pięć nowych formatów reklamowych w ofercie Rich Media Mobile. Są to: Blow, Shake, Draw, Slide Picture i Press.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

TVN Media rozwija ofertę reklamową na urządzenia mobilne. Nowe formaty stawiają na budowanie skutecznej komunikacji marketingowej i mają skłaniać odbiorcę do interakcji.

Dotychczas reklamodawcy współpracujący z TVN Media mieli do dyspozycji w Rich Media Mobile takie formaty reklamowe, jak: Wipe (interakcja polega na starciu jednej lub kilku grafik z ekranu), Tap Action(interakcja polega na pojedynczym lub wielokrotnym „tapnięciu” jednej lub kilku grafik na ekranie), Shape (umożliwia  tworzenie kilku różnych połączeń pomiędzy różnymi punktami), Move (oferuje interakcję polegającą na przesunięciu elementów graficznych w jeden lub kilka wskazanych obszarów), Multitouch (interakcja polega na dotknięciu w tym samym czasie kilku elementów graficznych na ekranie) i Hold (interakcja polega na przytrzymaniu przez określony czas jednej  grafiki na ekranie, a następnie kolejnej).

Teraz do oferty wprowadzono formaty: Blow (umożliwia zdmuchnięcie wskazanego obiektu z ekranu), Shake ( umożliwia wykonanie akcji pod wpływem potrząśnięcia telefonem), Draw (użytkownik może rysować na planszy, panel Draw pozwala na wybór koloru i grubości linii, a także usuwanie dotychczas narysowanych elementów), Slide picture (oferuje interakcje polegającą na odsłanianiu przez użytkownika kolejnych plansz poprzez przesuwanie pionowej linii widocznej na ekranie, początkowo użytkownik widzi dwie plansze podzielone linią w połowie ich szerokości, następnie przesuwając linię palcem odkrywa zasłoniętą część wybranej planszy; po całkowitym odsłonięciu jednej z plansz, w tle ładuje się kolejna) i Press (umożliwia użytkownikowi wykonywanie poszczególnych akcji w różnym tempie w zależności od siły nacisku użytkownika na ekran telefonu; do tej formy wykorzystywana jest technologia force touch, obecnie dostępna w iPhone powyżej 6s).

Jak podaje TVN Media, interaktywne formy z portfolio TVN pozwalają na udostępnianie efektu wykonanej podczas oglądania spotu interakcji na prywatnych profilach społecznościowych użytkowników. Dzięki temu marki dostają narzędzie do budowania wizerunku poprzez ambasadorów wśród konsumentów.

Pierwsza kampania z wykorzystaniem nowych formatów została zrealizowana dla marki piwa Desperados z Grupy Żywiec, materiały przygotowała agencja  K2, a zakupem mediów zajął się  dom mediowy Mediavest. Obecnie emitowane są kolejne kampanie w oparciu o wprowadzone właśnie rozwiązani.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online