SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Media przejmuje sprzedaż reklam w stacjach Discovery

Spółka TVN Media od stycznia 2014 roku przejmie sprzedaż czasu antenowego w kanałach Discovery Networks. Trafią one do oferty Premium TV. Nadawca samodzielnie będzie oferował reklamodawcom tylko działania niestandardowe.

TVN Media od stycznia 2014 r. przejmie sprzedaż reklam w kanałach Discovery Channel, TLC, ID, Discovery Historia, Discovery Turbo Xtra, Discovery Science oraz Animal Planet. Dotąd Discovery samodzielnie sprzedawało reklamy w swoich stacjach, ale już od roku nie reprezentowało żadnego z kanałów innych nadawców (od stycznia 2013 roku do Atmediów odeszły dziecięce Cartoon Network i Boomerang, więcej na ten temat).

- Dzięki współpracy z Premium TV, którego pozycja na rynku jest znacząca, jestem przekonana, że zapewnimy naszym klientom najlepsze rozwiązania dla ich marek i produktów - tak rozpoczęcie współpracy z TVN Media komentuje Dorota Żurkowska, vice president ad sales development w Discovery Networks CEEMEA. Szerzej o przyczynach swojej decyzji spółka mówić nie chce.

Amerykański nadawca nadal będzie jednak samodzielnie zarządzać działaniami z  zakresu brand partnership, oferując klientom zintegrowane rozwiązania reklamowe, sponsoring oraz branded content. - Niestandard to dużo więcej niż plansza przed i po programie. Bliska współpraca z reklamodawcami, która umożliwia takie działania, nie byłaby możliwa bez własnego biura sprzedaży reklamy - podkreślała w lipcu br. w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Katarzyna Kieli, president and managing director w Discovery Networks CEEMEA (przeczytaj cały wywiad).

Stacje z portfolio Discovery w okresie styczeń - październik 2013 roku osiągnęły średni udział w rynku w grupie komercyjnej na poziomie 2,92 proc. - Dołączenie do oferty Premium TV portfolio stacji Discovery Networks dodatkowo umocni nasze produkty demograficzne. Dzięki temu nasi klienci i domy mediowe będą mogli lepiej zaplanować komunikację do atrakcyjnych grup miejskich, kobiecych i męskich - podkreśla Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV.

Obecnie TVN Media w ramach Premium TV sprzedaje reklamy w 32 kanałach telewizyjnych, należących do takich nadawców jak TVN, Telewizja Puls, 4fun Media, Viacom International Media Networks, Canal+ Cyfrowy i The Walt Disney Company (ten ostatni nadawca dołączył do TVN Media w październiku br. - przeczytaj o tym więcej). Udział stacji z oferty Premium TV w zeszłym miesiącu w grupie 16-49 wyniósł 19,6 proc. (dane Nielsen Audience Measurement).

Dołącz do dyskusji: TVN Media przejmuje sprzedaż reklam w stacjach Discovery

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ekspert
Wszystkie Discovery mają małą oglądalność bo emitują cały czas powtórki a zdecydowanie za mało premier. Bywa że w ciągu tygodnia jeden odcinek jakiegoś programu leci po 20 razy o różnych porach.
odpowiedź
User
ekspert
no to czeka nas dominacja TVN i Premium TV

oj cieniutki los AT Media, klapa coraz bliżej
odpowiedź
User
młoda foka
Nie wiem skad taka decyzja Disco, ale moim zdaniem po przegranym przetargu na koncesje naziemna szukaja kazdej zlotowki - w tvn dostana automatycznie podwyzke cpp plus w disco oszczedza na pensjach pozbywajac się polowy zespolu. Tylko ludzi szkoda :((( disco mialo super team :((( cos się konczy...
odpowiedź