WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„#OpinieJuroraEffie” - wspólny projekt TVN Media i Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

TVN Media wprowadza nowy format reklamowy Millenial

2017-10-12 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Biuro reklamy TVN Media wprowadza autorski richmediowy format reklamowy skierowany do młodego pokolenia odbiorców. Millenial to typ spotu, który pozwala na wyrażenie emocji podczas trwania reklamy.

TVN Media wprowadza nowy format reklamowy Millenial

Nowy format Millenial stawia na budowanie skutecznej komunikacji marketingowej z przedstawicielami tzw. pokolenia Y, zachęcając odbiorców do interakcji. Składa się ze spotu reklamowego klienta oraz panelu z emocjami.

- Obecnie wyjście w stronę użytkownika staje się kluczowe w reklamie. Badanie widoczności spotu reklamowego jest bardzo istotne, ale nie jest wystarczające. Dzięki Millenialowi możemy poznać opinię na temat danego produktu, wyrażoną w konkretnych momentach przez tysiące użytkowników - tłumaczy Ewelina Dworak, menedżer ds. rozwoju produktu reklamowego on-line.

Biuro reklamy TVN Media oferuje ponad 20 emocji do wyboru, ale reklamodawca może także dostarczyć własne grafiki. Strumień emoji płynący w dolnej części spotu wyraża dokładnie te uczucia, które wskazane były w danej sekundzie przez wszystkich oglądających reklamę. Podobnie jak na wszystkich spotach wyświetlanych w aplikacjach TVN, w lewym górnym rogu, znajduje się przycisk call to action umożliwiający przejście na stronę docelową klienta. Każda akcja użytkownika zapisywana jest i udostępniana reklamodawcy w formie statystyk.

 „Millenial" dostępny jest w ofercie TVN Media już teraz. Forma reklamowa wyświetlana jest w aplikacji player.pl

W maju tego roku TVN Media wprowadziło pięć nowych formatów reklamowych w ofercie Rich Media Mobile: Blow, Shake, Draw, Slide Picture i Press.

We wrześniu br. reklamy w TVN były najdroższe obok „Kuchennych rewolucji” oraz „Mam talent”.

Autor: jd

Wiecej informacji: TVN Media, formaty reklamowe, Millenial

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia