Udział liderującego TVN w okresie od 8 do 14 września 2014 roku zwiększył się o 0,29 pkt. proc. do 12,73 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Z kolei na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,90 pkt. proc. i wyniósł 11,80 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się TVP1. Jej wynik to 10,47 proc., po spadku o 0,28 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (9,45 proc.; do góry o 0,24 pkt. proc.).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/taniec-z-gwiazdami-hitem-weekendu ##
Rekordowym udziałem w rynku telewizyjnym pochwalić się mógł zamykający pierwszą dziesiątkę rankingu kanał Polsat Volleyball 1, który pokazuje mecze MŚ w siatkówce. W zeszłym tygodniu jego średni wynik zwiększył się o 0,43 pkt. proc. do 1,99 proc. udziału.

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera również uplasował się TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,20 pkt. proc. do 14,75 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zmniejszył się o 1,14 pkt. proc. do 12,84 proc.
Na ostatniej lokacie podium znalazła się TVP2 - spadek o 0,36 pkt. proc. do 7,69 proc. udziału. Natomiast czwarte miejsce zajęła Jedynka (w dół o 0,38 pkt. proc. do 7,42 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 6,17 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”. Drugie miejsce należało do „Na dobre i na złe” Dwójki z 4,88 mln widzów.
Na podium znalazł się jeszcze „Ojciec Mateusz” TVP1, który przyciągnął uwagę 4,31 mln widzów.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/taniec-z-gwiazdami-hitem-weekendu ##
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 08.09.2014 - 14.09.2014 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 08.09.2014 - 14.09.2014 - grupa 16-49











