WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Telewizja Polska odpowiada „Faktowi”: Jacek Kurski zwrócił kilka tys. zł za prywatne przejazdy samochodem służbowym, wasze teksty to szczucie

TVN przed Disney Channel na czele polskich mediów spoza internetu na YouTubie, TOK FM najmocniej krytykowane (TOP20)

2017-08-23 A A A KOMENTARZE: 2 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Wśród polskojęzycznych mediów pozainternetowych najwięcej subskrybentów i odtworzeń treści na YouTubie notuje TVN, wyprzedzając pod tym względem Disney Channel Polska, Disney Junior Polska i TVP VoD. Na kanale TVN zamieszczono też najwięcej „łapek w dół”, natomiast ich największe odsetki były na profilach TOK FM „ Super Express”.

fot. shuttlerstock fot. shuttlerstock

Na koniec lipca br. youtube’owy kanał TVN miał 541,2 tys. subskrybentów, o 6 proc. więcej niż miesiąc wcześniej - wynika z danych platformy Sotrender. Z kolei konto Disney Channel Polska obserwowało w taki sposób 326,9 tys., a Disney Junior Polska - 303,6 tys. Dalej w zestawieniu znalazły się dwa kanały Telewizji Polskiej: TVP VoD z 280,5 tys. subskrybentów i „The Voice of Poland” z 254,6 tys.

TVN ma na liście w sumie trzy profile (oprócz głównego - jeszcze TVN Talent Show i TVN Series), tak samo jak Telewizja Polska (VoD TVP, „The Voice of Poland” i Sport.tvp.pl).

W czołowej dwudziestce są dwa profile marek prasowych („Przeglądu Sportowego” i „Ale Historii”) oraz jedna marki radiowej - RMF FM.

W ostatnim miesiącu największe procentowe wzrosty liczby subskrybentów zanotowały TVN Series (o 17 proc.) i Cartoon Network Polska (o 14 proc.).

Jeśli chodzi o liczbę odtworzeń opublikowanych materiałów, to pierwsze trzy miejsca zajęły kanały TVN. Klipy na koncie TVN odtworzono w lipcu 49,74 mln razy (o 8 proc. więcej niż miesiąc wcześniej), na TVN Talent Show - 17,67 mln (9 proc. więcej), a na TVN Series - 13,41 mln (26 proc. więcej).

Po nieco ponad 10 mln odtworzeń osiągnęły jeszcze treści na profilach TVP VoD, Disney Junior Polska i MiniVevo.

Na kanale TVN Talent Show każdy materiał zamieszczony w lipcu był wyświetlany aż 100,1 tys. razy przez trzy dni od publikacji.

Na youtube’owym kanale TVN wykonano w lipcu 226,5 tys. różnych aktywności (głównie to komentarze oraz „łapki” w górę i w dół od internautów), a na profilach TVN Series i TVN Talent Show - po ponad dwa razy mniej, odpowiednio 135,3 i 127,8 tys.

W przypadku tego ostatniego kanału na jeden opublikowany w lipcu klip przypadło średnio prawie 16 tys. aktywności, a na profilu MiniVevo było to prawie 9 tys.

Przy materiałach na profilu TVN internauci 10,4 tys. razy kliknęli w „łapkę w dół”, co stanowiło 5 proc. takich ocen, zatem pozostałe 95 proc. to „łapki w górę”.

Na kanale TOK FM negatywne oceny stanowiły aż 72 proc. wszystkich, na profilu serwisu „Super Expressu” SE.pl - 52 proc., a na koncie MiniVevo - 35 proc.

Autor: tw

Wiecej informacji: wideo w internecie, marki ne YouTubie, TVN, Telewizja Polska, Voice of Poland, sotrender

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia