WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

“Taniec z gwiazdami" z mniejszą widownią, z reklam przyniósł 57 mln zł

TVN rezygnuje z “Tańca z gwiazdami”

2012-05-14 A A A KOMENTARZE: 67 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Telewizja TVN jesienią br. nie pokaże kolejnej edycji “Tańca z gwiazdami”. - Ten program wszedł już w cykl spadającej oglądalności - tłumaczy powód tej decyzji w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Piotr Walter, wiceprezes TVN.

TVN rezygnuje z “Tańca z gwiazdami”

Walter podkreśla, że stacja niechętnie rezygnuje z tanecznego programu, który na jej antenie był przez 13. edycji i który darzy dużym sentymentem. - To format do którego zawsze będziemy mogli wrócić - dodaje Walter.

Wiceprezes TVN przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl jednak, że stacja znalazła dobrą, nową ofertę programową na miejsce “Tańca z gwiazdami”, emitowanego tradycyjnie w niedziele o 20.00. Wiosną w tym paśmie nadaje reality-show “Surowi rodzice” i z jego wyników oglądalności jest zadowolona. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że po dziewięciu odcinkach jego widownia wynosi 2,75 mln osób, a udział - 16,54 proc. w grupie 4+ i 20,24 proc. w 16-49.

>>>  „Woli i Tysio” obniżyli widownię TVN

W niedzielne wieczory o 21.00 emitowany jest natomiast serial “Prawo Agaty”. Po siedmiu odcinkach śledziło go średnio 3,06 mln osób, a udział uplasował się na poziomie odpowiednio 18,50 proc. i 20,10 proc. TVN zdecydował już o jego kontynuacji, zdjęcia do nowych odcinków ruszają jeszcze w tym miesiącu (więcej na ten temat).

“Taniec z gwiazdami” pojawił się po raz pierwszy na antenie TVN wiosną 2005 roku. Pierwszą edycję obejrzało 3,38 mln widzów, ale druga osiągnęła już oglądalność na poziomie 5 mln osób. Stacja początkowo chciała zakończyć program już po szóstej edycji, ale ostatecznie powstało jeszcze siedem serii widowiska. Wiosną 2011 emisję formatu przerwano, decydując, że show emitowany będzie tylko w sezonach jesiennych. Ostatnia, 13. edycja, pokazana jesienią ub.r., zgromadziła 4,09 mln widzów, mniej o ponad 500 tys. niż 12., a w grupie komercyjnej osiągnęła udział wynoszący 20,57 proc., czyli najniższy w historii formatu (poznaj szczegóły, wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl).

Taniec z gwiazdami Wszyscy 4+ 16-49
Edycja Okres emisji AMR SHR % SHR %
I wiosna 2005 3 375 275 24,06% 23,32%
II jesień 2005 5 001 238 30,19% 32,21%
III wiosna 2006 6 743 493 38,63% 40,35%
IV jesień 2006 6 389 535 38,72% 35,06%
V wiosna 2007 4 949 989 28,27% 26,34%
VI jesień 2007 5 329 070 31,88% 28,79%
VII wiosna 2008 4 733 279 29,07% 28,88%
VIII jesień 2008 4 742 462 29,46% 26,51%
IX Wiosna 2009 3 802 880 23,08% 21,58%
X Jesień 2009 4 864 325 29,62% 25,97%
XI Wiosna 2010 4 269 549 27,03% 23,86%
XII Jesień 2010 4 625 858 28,70% 24,14%
XIII Jesień 2011 4 094 982 25,30% 20,57%


Program "Taniec z gwiazdami" przyczynił się do popularyzacji tańca w Polsce, a partnerujący gwiazdom tancerze oraz jurorzy szybko stali się celebrytami. Pierwszą edycję prowadzili Magda Mołek i Hubert Urbański, w drugiej jego partnerką została Katarzyna Skrzynecka. Od szóstej edycji format ze Skrzynecką współprowadził Piotr Gąsowski, a w ostatniej jego partnerką była z kolei Natasza Urbańska. W jury przez 12. edycji zasiadali: Iwona Pavlovic, Piotr Gąsowski, Beata Tyszkiewicz i Zbigniew Wodecki, a w ostatniej serii Tyszkiewicz i Wodeckiego zastąpili Jolanta Fraszyńska i Janusz Józefowicz.

>>> TVN i TVN24 najbardziej godne zaufania

Autor: Patryk Pallus

Wiecej informacji: Taniec z gwiazdami

503 Service Temporarily Unavailable

Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.


Apache Server at www.wirtualnemedia.pl Port 80

Komentarze (67) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej