SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Style liderem, Polsat Play z największym wzrostem wśród kanałów lifestylowych

W styczniu 2013 roku na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów lifestylowych awansowało TVN Style. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Play, z kolei największym spadek zanotował kanał Fashion.

Udział TVN Style w styczniu 2013 roku wyniósł 0,64 proc. po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 47,5 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Tym samym kobieca stacja TVN na pozycję lidera awansowała z miejsca trzeciego.

Druga lokata należała do TLC, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 3,1 proc. i wyniósł 0,46 proc. Na ostatnie miejsce podium - z pozycji piątej - awansował Polsat Play. Udział tej
stacji wzrósł najbardziej w zestawieniu, bowiem o 50,2 proc. i ostatecznie wyniósł on 0,44 proc.

Kanał TVN Turbo spadł z miejsca pierwszego na czwarte, notując wynik na poziomie 0,43 proc. (- 10,3 proc.).

Z kolei największy spadek w rankingu zanotował zajmujący bez zmian zmian ostatnią lokatę kanał Fashion, którego wynik tym razem zmalał praktycznie do zera. W styczniu br. średnia minutowa widownia tego kanału wyniosła zaledwie 16 osób.

wszyscy 4+
styczeń20122013
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Style30 2540,43645 7850,643
TLC31 0280,44732 8580,461
Polsat Play20 1520,29131 1330,437
TVN Turbo32 8540,47430 3110,425
Polsat Cafe20 3940,29425 2620,355
kuchnia+ 7 6940,1119 0780,127
Domo+ 5 3150,0776 7840,095
BBC Lifestyle4 5600,0665 8780,082
CBS Drama 5 2380,0763 6720,052
Wedding TV4 1940,0601 5640,022
Viacom Blink1 2220,0181 1340,016
Fashion3520,005160,000


Także i wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem z miejsca trzeciego na pozycję lidera awansowała stacja TVN Style, której udział wzrósł tutaj o 46,6 proc. i ustabilizował się na poziomie 0,82 proc. Na drugie miejsce spadł kanał TVN Turbo (0,64 proc. udziału, w dół o 9,0 proc.). Z kolei z drugiego na trzecie miejsce spadło TLC (niemal 0,64 proc., - 0,5 proc.).

Także i w tej grupie wiekowej największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Play, którego udział zwiększył się o 58,1 proc. (do poziomu 0,53 proc.), co dało mu awans na czwarte miejsce. Z kolei również i w tym zestawieniu najwięcej stracił kanał Fashion, który średnio oglądały tutaj zaledwie 3 osoby.

wszyscy 16-49
styczeń20122013
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Style16 0180,56023 6680,821
TVN Turbo20 1250,70318 4270,640
TLC18 2770,63918 3140,636
Polsat Play9 4910,33215 1280,525
Polsat Cafe10 8510,37912 5750,436
kuchnia+ 4 1870,1463 1710,110
BBC Lifestyle3 1400,1102 9880,104
Domo+ 2 9050,1022 8510,099
CBS Drama 2 3510,0821 9160,066
Wedding TV1 9540,0686670,023
Viacom Blink6090,0215210,018
Fashion1880,00730,000


Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w styczniu 2013 roku było reality-show „Idealna niania”, które do TVN Style przyciągnęło aż 272 tys. widzów. Do rankingu top 10. stacja ta wprowadziła aż sześć pozycji. Dwa miejsca zajęły programy nadane przez Polsat Play, a po jednym - TLC i TVN Turbo.

Raport TOP programówStacjaWszyscy 4+
ProgramAMRSHR %
IDEALNA NIANIA /REALITY SHOW POL./TVN Style271 9042,02
WIEM CO JEM WIEM CO KUPUJE /PROG.PORAD.POL./TVN Style263 5151,59
KUCHENNE REWOLUCJE /REALITY SHOW POL./TVN Style236 7251,56
KURS GOTOWANIA Z GORDONEM RAMSAYEM /REALITY SHOW ANG./TVN Style226 3191,60
CHLOPAKI DO WZIECIA /MAG.POL./Polsat Play224 8251,55
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./TLC218 8041,46
MIASTA GRZECHU /SER.DOK.ANG./Polsat Play218 2681,95
OBLICZA PROSTYTUCJI - KLUBY NOCNE /FILM DOK.FRA./TVN Style217 0961,37
WIEM CO JEM /PROG.PORAD.POL./TVN Style201 2281,17
LEGENDY PRL /PROG.MOTOR.POL./TVN Turbo201 0411,65


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem, Polsat Play z największym wzrostem wśród kanałów lifestylowych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TLC
Ciekawe cyz nowa ramowka wiosenna, czyli nowy Gordon Ramsey oraz program o Amiszach i Honey Boo Boo podniosa tej stacji ogladalnosc. 3mam kciukI! :-)
odpowiedź