TVN Style liderem wśród stacji lifestylowych w marcu, HGTV w czołówce

W marcu 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Czwarte miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w marcu 2017 roku wyniósł 0,63 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do marca 2016 roku wynik ten zmniejszył się o 11,27 proc.

Drugie miejsce zajęło TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 7,14 proc. i wyniósł 0,52 proc.

Na trzecią lokatę, z udziałem wynoszącym 0,47 proc., spadł Polsat Play. Jego wynik poszedł w dół o 16,07 proc.

Czwarty był nowy kanał HGTV Home & Garden, który wystartował w sobotę, 7 stycznia br. w wyniku przekształcenia TVN Meteo Active. Jego średni udział w marcu br. wyniósł 0,37 proc., podczas gdy wynik samego TVN Meteo Active w marcu ub.r. wynosił 0,10 proc. (stacja ta była wówczas 8.). Oznacza to największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 270 proc. HGTV od pierwszego dnia emisji nadaje w jakości HD. Stację oglądać można w kablówkach i na platformach satelitarnych, w których do tej pory był dostępny TVN Meteo Active.

Z kolei największą stratę zanotował kanał BBC Lifestyle, który spadł z pozycji 11. na 12. Jego wynik zmalał o jedną trzecią do 0,04 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kanaly-sportowe-w-polsce-dane-marzec-2017 ##

grafika

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w marcu br. również należała do stacji TVN Style. Jej udział w tym ujęciu wyniósł 0,97 proc., po wzroście o 2,11 proc.

Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,90 proc., zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 2,27 proc. Jednocześnie jest to najwyższy udział marca w historii nadawania tego kanału.

- Naszą ofertę programową budujemy w oparciu o nasze autorskie pomysły i jak widać znakomicie się to sprawdza. Zarówno nowości z oferty wiosennej, jak i kontynuacje naszych serii znajdują wierną grupę odbiorców - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Przemysław Kwiatkowski, szef TVN Turbo. - Cieszę się, że z sezonu na sezon, coraz więcej widzów wybiera TVN Turbo - dodaje.

Podium uzupełnia Polsat Play (w dół o 20,90 proc. do 0,53 proc.).

Najwięcej też i tutaj zyskał kanał HGTV (jego udział względem TVN Meteo Active z marca ub.r. wzrósł o 487,50 proc. do 0,47 proc.), a największy spadek odnotowało jednak Lifetime (było to 42,86 proc. do 0,04 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych