Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w sierpniu br. wyniósł 0,73 proc., po wzroście względem sierpnia ub.r. o 8,96 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie spadł o 12,70 proc. i wyniósł 0,55 proc. Podium uzupełnia kanał TVN Turbo. Jego wynik to 0,50 proc., po wzroście o 11,11 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym aż 200 proc., pochwalić się mógł kanał E! Entertainment. Jego średni udział w sierpniu br. wyniósł 0,06 proc., a stacja ta awansowała z miejsca dziesiątego na dziewiąte.
Z kolei największy spadek zanotował kanał BBC Lifestyle, który spadł z miejsca ósmego na dziewiąte. Jego wynik zmalał o 25 proc. do 0,06 proc.
Na ostatnim miejscu znalazła się stacja Lifetime, która nadaje od grudnia ub.r., a monitorowana jest od marca br. Jej udział w rynku w sierpniu br. wyniósł 0,02 proc.

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział w sierpniu br. wyniósł 0,97 proc., po wzroście o 5,43 proc.
Z trzeciego na drugie miejsce z wynikiem na poziomie 0,76 proc. awansował kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 15,15 proc. Zaś na ostatnią lokatę podium spadł Polsat Play. Jego udział poszedł w dół o 8 proc. i wyniósł 0,69 proc.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/fokus-tv-nowym-liderem-kanalow-dokumentalnych-discovery-channel-spadl-na-trzecie-miejsce ##
Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał E! Entertainment (kanał ten zanotował wzrost o 200 proc. do 0,12 proc. udziału), a najwięcej straciło BBC Lifestyle (było to 27,27 proc. do 0,08 proc.).











