Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, udział TVN Style w rynku telewizyjnym w kwietniu br. wyniósł 0,67 proc., po spadku względem kwietnia 2014 roku o 2,90 proc.
Na drugą lokatę (z trzeciej) awansował Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 9,80 proc. i wyniósł 0,56 proc. Podium uzupełnia kanał TVN Turbo, który rok wcześniej był drugi. Jego wynik to 0,50 proc., po spadku o 3,85 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 75 proc., pochwalić się mógł Polsat Food. Jego średni udział w kwietniu 2015 roku wyniósł 0,07 proc., a stacja ta zajęła miejsce ósme.
Z szóstej na siódmą pozycję spadła stacja Kuchnia+, która w rankingu straciła najwięcej. Jej średni miesięczny udział zmniejszył się bowiem o 38,46 proc. do poziomu 0,08 proc.

Na przedostatnim miejscu znalazła się stacje Lifetime, która nadaje od grudnia ub.r., a monitorowana jest od marca br. Jej udział w rynku w zeszłym miesiącu wyniósł 0,01 proc.##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polsat-liderem-udzial-wielkiej-czworki-spadl-do-44-77-proc ##
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział w kwietniu br. wynosząc 0,93 proc., się nie zmienił.
Drugie miejsce z wynikiem na poziomie 0,76 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący spadek o 1,30 proc. Ostatnia lokata podium należała do Polsat Play. Jego udział wzrósł o 7,94 proc. i wyniósł 0,68 proc.
Największy wzrost w tej grupie, wynoszący 42,86 proc., zanotował kanał Domo+, który osiągnął 0,10 proc. udziału. Również i tutaj najwięcej (35,71 proc. do 0,09 proc.) straciła Kuchnia+.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp-info-liderem-w-kwietniu-ttv-wyprzedzilo-tvp-seriale-ranking-stacji-tematycznych ##











