TVN tuż za TVP1, tracą Polsat i TVP2

Telewizja TVP1 utrzymała w zeszłym tygodniu pozycję lidera oglądalności. W grupie 16-49 liderem była tymczasem telewizja TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 12 marca do 18 marca br. była TVP1. Jej udział wzrósł z 15,65 proc. do 15,95 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejsce awansowała telewizja TVN, której udział w rynku wzrósł o 0,52 pkt. proc.  do 15,84 proc. Na trzeciej pozycji znalazła się Telewizja Polsat (15,10 proc., spadek o 0,31 pkt. proc.).  

 

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansowała telewizja TVN, która zyskała 0,63 pkt. proc. do 17,60 proc. udziału. Za TVN znalazł się Polsat z wynikiem na poziomie 16,79 proc. po spadku o 0,20 pkt. proc. Na podium uplasowała się jeszcze TVP1 (12,23 proc., wzrost o 0,21 pkt. proc.).     

 

Największą popularnością w zeszłym tygodniu cieszył się serial "M jak miłość".  

 

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 12.03-18.03.2012 - grupa 16-49      

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali