W lutym br. strony Grupy TVN odwiedziło 4,82 mln użytkowników, którzy wykonali 162,9 mln odsłon, a każdy spędził w serwisach średnio 3 godziny i 50 minut - wynika z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
Zdecydowaną większość ruchu zapewnia Grupie serwis TVN24.pl, który w lutym zanotował 3,2 mln użytkowników, 107,8 mln odsłon (w tym 16,9 mln krajowych odsłon mobilnych) oraz 2 godziny i 52 minuty na przeciętnego użytkownika.
Jeszcze dłużej internauci korzystali z TVNplayer.pl, udostępniającego w modelu VoD programy, seriale i filmy z kanałów Grupy TVN. W lutym serwis odwiedziło 1,02 mln użytkowników, którzy spędzili w nim średnio po 6 godzin i 49 minut.
W drugiej połowie lutego TVNplayer.pl poszerzył ofertę o treści od innych nadawców (wprowadzając też opcję płatnego dostępu), w związku z czym zmienił nazwę na Player.pl (przeczytaj o tym więcej). Pod nowym adresem serwis do końca miesiąca odwiedziło już 481 tys. użytkowników, którzy wykonali 6,5 mln odsłon, a każdy korzystał z niego średnio przez 3 godziny i 52 minuty.

TVN.pl, prezentujący głównie ramówki poszczególnych kanałów i zapowiedzi emitowanych w nich produkcji, zanotował 1,63 mln użytkowników, 19,3 mln odsłon i 12 minut na przeciętnego użytkownika.
Bardzo dobre wyniki w dwóch pierwszych miesiącach działania osiągnął serwis kanału TVN24 BiŚ: w styczniu miał 627,2 tys. użytkowników, 5,1 mln odsłon i 11:06 minuty na użytkownika, a w lutym 588,7 tys. użytkowników, 4,2 mln odsłon i 10:06 minuty na użytkownika.
Z pozostałych witryn Grupy TVN tylko Ekstraklasa.tv (której wydawanie TVN przejął w połowie ub.r. od Agory) i TVNstyle.pl zanotowały powyżej 100 tys. użytkowników i 500 tys. odsłon.
W portalu TVN24.pl są wydzielone sekcje TVN Meteo, TVN Warszawa i Kontakt24. Pierwsza miała w lutym 710 tys. użytkowników i 7,3 mln odsłon, druga - 560 tys. użytkowników i 7,7 mln odsłon, a trzecia - 551 tys. użytkowników i 2,5 mln odsłon. Zasadniczą część serwisu odwiedziło 2,68 mln internautów, wykonując 90,2 mln odsłon.

na kolejnej stronie porównanie wyników stron Grupy TVN rok do roku
TVN24.pl w lutym br. miał o 755 tys. użytkowników i 19,5 mln odsłon więcej niż rok wcześniej, co oznacza wzrosty o 30,9 i 22,1 proc. Jednak średni czas spędzany w serwisie przez użytkownika zmalał o 39:42 minuty (18,8 proc. w dół).
TVN.pl stracił w skali roku 258 tys. użytkowników i 11,5 mln odsłon (to spadki o 13,6 i 37,4 proc.), a czas przypadający na każdego użytkownika strony zmalał ponad sześciokrotnie: z godziny i 20 minut do 12 minut.
Z kolei TVNplayer.pl przy minimalnie większej liczbie użytkowników niż rok wcześniej zanotował 20,2 mln odsłon mniej (47,5 proc. w dół) i o 2 godziny i 34 minuty krótszy czas na przeciętnego użytkownika (27,4 proc. w dół). Przy czym w lutym br. część użytkowników przeszło już na adres Player.pl.

TVN24BiS.pl osiągnął wielokrotnie wyższe wyniki niż działający przed rokiem serwis TVN CNBC, który w lutym ub.r. zanotował 309 tys. odsłon i zbyt mało użytkowników, żeby ich liczba została oszacowana w Megapanelu.
Serwisy TVN Style i TTV miały nieco więcej użytkowników niż rok wcześniej, ale zdecydowanie mniej odsłon. Średni czas spędzany na pierwszej stronie zmalał o 36 proc., a na drugiej skurczył się aż ośmiokrotnie - z 32:17 minuty do 4:06. Wzrosty osiągnęły za to witryny TVN Turbo i TVN7.
Do wzrostu TVN24.pl przyczyniła się przede wszystkim główna część serwisu, która w lutym br. miała o 608 tys. użytkowników i 19,3 mln odsłon więcej niż rok wcześniej (29,3 i 27,1 proc. w górę). Jednocześnie czas spędzany przez przeciętnego użytkownika zmniejszył się o 34:41 minuty (czyli o 15,9 proc.).

Strona TVN Meteo straciła w skali roku 21,5 tys. użytkowników, 2,3 mln odsłon i 6:08 minuty na użytkownika (to spadki o 3, 24,2 i 40,3 proc.). Natomiast witryna TVN Warszawa przy 90 tys. użytkowników i 98 tys. odsłon więcej niż w lutym ub.r. (wzrosty o 19,1 i 1,3 proc.) zanotowała o 27:37 minuty krótszy czas przypadający na użytkownika (to 24,5 proc. w dół).
TVN24.pl w 2013 roku osiągnął spory wzrost odwiedzalności. Do kwietnia ub.r. serwis miał poniżej 3 mln użytkowników miesięcznie, w czerwcu pierwszy raz zanotował 3,2 mln, a w grudniu ub.r. i styczniu br. osiągnął rekordowe jak dotąd 3,6 i 3,7 mln użytkowników.
Liczba odsłon serwisu już w marcu ub.r. podskoczyła do 111,1 mln, ale od sierpnia do grudnia wynosiła poniżej 100 mln. Jednak w styczniu portal przebił marcowy wynik, notując 113,7 mln odsłon.











