„TVN wszędzie” - gwiazdy TVN wychodzą do ludzi (wideo)

Pod nowym hasłem „TVN wszędzie” stacja promuje tegoroczną jesienną ramówkę TVN. W towarzyszącej jej spocie wizerunkowym gwiazdy wychodzą do ludzi w mieście przekazując im informację, że TVN można oglądać „wszędzie”, czyli w telewizji, w internecie czy w telefonie.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

- Wyzwaniem było dla nas, jak to „wszędzie” opowiedzieć. Nie chcieliśmy epatować urządzeniami - smartfonami, tabletami, bo te już pokazywaliśmy przy okazji poprzednich produkcji. Zależało nam na uniknięciu dosłowności. Tak powstał pomysł na posłużenie się symbolami - stworzone zostały ikonki odpowiadające sprzętom, na których można oglądać produkcje TVN - mówi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor autopromocji TVN.

W spocie widzimy gwiazdy różnych formatów i seriali stacji, które wyszły do ludzi w mieście - pojawiają się na ulicy, w pubie czy w drukarni. Przekazują im różne materiały reklamowe, m.in. ulotki czy balony, zawierające ikonki z telewizorem, komputerem i telefonem. - Ten pomysł pozwolił nam połączyć dwie idee - TVN w sensie literalnym jest wszędzie, a dodatkowo gwiazdy same dostarczają o tym informację widzom - wyjaśnia Przyszlak.

W filmie zobaczyć można Magdę Różczkę i Pawła Małaszyńskiego z nowego serialu „Lekarze”, Agnieszkę Dygant, Darię Widawską i Leszka Lichotę z „Prawa Agaty”, Marcina Prokopa i Szymona Hołownię z „Mam talent!”, Magdę Gessler z „Kuchennych rewolucji” i nowego programu „MasterChef”, Małgorzatę Rozenek, czyli „Perfekcyjną panią domu” oraz Kubę Wojewódzkiego.

Tłem muzyczne spotu jest utwór „Start!” brytyjskiej grupy The Jam. - Szukaliśmy muzyki, która odda życie miasta, tętno ulicy. Przesłuchaliśmy setki nowych utworów - pomysłów było wiele, ale zawsze brakowało jakiegoś drobiazgu. W końcu postanowiliśmy sięgnąć po coś starszego, ale nie oczywistego, oklepanego - opowiada Przyszlak.

Spot realizowany był w Warszawie - w większości w plenerze, ale są też ujęcia z wnętrz. Przygotowania trwały ok. trzech tygodni, sam spot kręcono przez pięć dni, zaś postprodukcja zajęła dwa tygodnie. Pomysłodawcami byli: Robert Przyszlak,  Maciej Chaberek, Anna Cisak, Łukasz Grzegorzek, Przemysław Kilichowski, Robert Krawczyk, Radosław Pilonis i Piotr Ruck. Przyszlak odpowiadał też za kreację, a Kilichowski był art directorem, zdjęciami zajął się Mateusz Skalski, a spot wyreżyserował Robert Krawczyk.

Film będzie można oglądać na antenie TVN i w internecie od 9 sierpnia br.  Stacja spoty wizerunkowe realizuje od jesieni 2008 roku. W poprzednim filmie promującym wiosenną ramówkę gwiazdy TVN bawiły się na wielkiej domówce (zobacz spot).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?