TVN zabierze gwiazdy do Azji w reality show „Azja Express”

TVN pracuje nad przygodowym reality show „Azja Express”. Program zakłada rywalizację par złożonych z gwiazd, które mają przebyć wyznaczoną trasę, dysponując minimalnym budżetem. Drużyna, która dotrze jako ostatnia do wyznaczonego w odcinku celu jest eliminowana - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Pary dysponują budżetem w wysokości 1 dolara lub 1 euro (w zależności od edycji) dziennie na osobę. Format “Peking Express” zadebiutował w Holandii w 2004 roku. Dotąd został zrealizowany przez stacje telewizyjne między innymi w Belgii, Szwecji, Norwegii, Danii, Francji, Hiszpanii czy Kolumbii.

Jak ustalił serwis Wirtualnemedia.pl polską edycję poprowadzi Agnieszka Szulim, a zdjęcia do niej rozpoczną się jeszcze w tym miesiącu. TVN zrealizuje format samodzielnie przy wsparciu lokalnego producenta (azjatyckiego).

Stacja nie udziela jeszcze informacji na temat zaangażowanych gwiazd. Wśród potencjalnych uczestniczek wymieniane są Agnieszka Włodarczyk, Maria Konarowska, Renata Kaczoruk oraz Hanna Lis.

Obecnie na antenie TVN można oglądać inny przygodowy format z gwiazdami „Agent-Gwiazdy”. To reaktywowana wersja reality-show, nadawanego w 2000 roku.

W programie występuje 14 gwiazd, które wykonują różne zadania, próbując wytypować tytułowego „Agenta”, psującego im szyki. Dzięki dobrym wynikom produkcja ma powrócić na antenę w 2017 roku.

ks
Autor artykułu:
ks
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska