Kanał TVP Info, niezmiennie będący liderem oglądalności wśród stacji informacyjnych, oglądało w marcu br. średnio 292 tys. widzów, czyli o 5,4 proc. mniej niż rok wcześniej, a udział kanału spadł z 3,92 proc. do 3,82 proc. - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się kanał TVN24, który zanotował jeszcze większy spadek wynoszący 7,6 proc. i gromadził w każdej minucie 187 tys. oglądających. Jego udział wyniósł zaś 2,97 proc. po spadku o 0,15 pkt. proc.
Trzecią pozycję zajął Polsat News. Kanał ten miał średnio 54 tys. widzów w każdej minucie, o 14 proc. więcej niż rok wcześniej (to jedyny wzrost wśród stacji ogólnoinformacyjnych). Zaś udział Polsat News poszedł do góry z 0,74 proc. do 0,87 proc.
Największy spadek zanotowała zajmująca czwartą pozycję informacyjno-rozrywkowa Superstacja, której oglądalność poszła w dół o 18,5 proc do 13 tys. widzów. Udział tego kanału zmalał z 0,24 proc. do 0,20 proc.

Pogodowy kanał TVN Meteo w zeszłym miesiącu śledziło 5,4 tys. widzów, co oznacza wzrost o 2,1 proc.
W segmencie kanałów o tematyce ekonomicznej wzrost odnotował tylko kanał TVN CNBC. Jego średnia minutowa widownia poszła w marcu br. do góry o 59,2 proc. do 3,6 tys. osób. Natomiast stacja TV Biznes zanotowała spadek o 9,6 proc. i jej średnia oglądalność wyniosła 1,5 tys. widzów.
W TVP Info w marcu br. najwięcej widzów zgromadziła konferencja prasowa po katastrofie kolejowej pod Szczekocinami (1,11 mln osób), w TVN24 hitem była “Kawa na ławę” (960 tys. widzów), a w Polsat News - program “Państwo w państwie” (605 tys.)











