TVN24 liderem kanałów informacyjnych w listopadzie. TVP Info zyskało najwięcej

W listopadzie br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24. Na czele wzrostów uplasowało się TVP Info, a najwięcej straciła Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w listopadzie br. należało do TVN24, którego udział wyniósł 3,90 proc. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej wynik ten wzrósł o 9,55 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Drugą lokatę zajęła nadająca naziemnie stacja TVP Info. Średni miesięczny wynik tej stacji zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 19,87 proc. do 3,74 proc.

Podium uzupełnia Polsat News. W ubiegłym miesiącu kanał miał 0,97 proc. udziału, po spadku względem listopada 2016 roku o 8,49 proc.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 0,91 proc. Jego wynik względem listopada 2016 roku się nie zmienił.

Z kolei najwięcej straciła Telewizja Republika, której wynik zmalał o połowę do 0,05 proc. udziału.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn24-i-ttv-liderami-stacji-tematycznych-tvp-info-zyskalo-najwiecej-w-czolowce ##

Największy udział (4,65 proc.) wśród grup kanałów newsowych w listopadzie br. miała TVP, mająca w portfolio stacje TVP Info i TVP3 i notujący wzrost o 15,38 proc. Drugie miejsce zajęły stacje newsowe TVN, których udział zwiększył się o 8,91 proc. do 4,28 proc. (łączne dane dla TVN24 oraz TVN24 BiS).

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w listopadzie 2017 roku znalazł się TVN24 z wynikiem 2,03 proc., po wzroście o 6,84 proc.

Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,42 proc. udziału, do góry o 33,96 proc. - największy wzrost w zestawieniu), a trzeci był Polsat News (0,62 proc.; w dół o 13,89 proc.).

Największy spadek, wynoszący 66,67 proc. do 0,02 proc., również i tutaj miała Telewizja Republika.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,32 proc. udziału, po wzroście o 7,41 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"