W marcu 2014 roku pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych zajął kanał TVN24, którego udział wyniósł 3,08 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się on o 0,98 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Drugą lokatę zajął kanał TVP Info. Średni miesięczny wynik tej stacji wyniósł 2,86 proc., po spadku o 5,61 proc. - jedynym w pierwszej dziesiątce zestawienia.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się stacja TVP Seriale, której udział wzrósł w ciągu roku o 61,45 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,34 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w top 10. W marcu 2013 roku kanał ten był piąty.
Na piątym miejscu uplasowała się TVP Regionalna, która rozpoczęła nadawanie we wrześniu ub.r. Natomiast jej udział w zeszłym miesiącu wyniósł 0,97 proc. Oczko niżej znalazła się nadająca od kwietnia ub.r. TVP Rozrywka (0,80 proc.).

Z kolei dziesiąta lokata przypadła stacji TVP ABC, której średni miesięczny udział to 0,78 proc. Kanał ten nadaje od lutego br.
W pierwszej dziesiątce uplasowały się jeszcze takie kanały jak: Polsat News (1,28 proc. udziału; wzrost o 20,75 proc.), TTV (1,22 proc.; + 41,86 proc.), Polo TV (0,80 proc.; + 35,59 proc.) i Discovery Channel (0,79 proc.; + 12,86 proc.)
TOP 100 stacji tematycznych 16-49 na drugiej stronie artykułu.
W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w marcu 2014 roku na pierwszym miejscu znalazł się kanał TVN24, którego udział w porównaniu do marca 2013 roku zwiększył się o 9,36 proc. i wyniósł 2,57 proc.Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,10 proc.; w dół o 27,63 proc.). Z kolei z czwartej na trzecią lokatę awansowała stacja TVP Seriale (1,52 proc.; + 65,22 proc.).











