TVN24 liderem stacji tematycznych, TVP Rozrywka i TVP ABC w ścisłej czołówce (Top 100)

W marcu 2014 roku pozycja lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych należała do TVN24. Największym wzrostem w czołówce pochwalić się mogła stacja TVP Seriale, a jedyny spadek odnotowało TVP Info. Ranking top 100 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W marcu 2014 roku pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych zajął kanał TVN24, którego udział wyniósł 3,08 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się on o 0,98 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugą lokatę zajął kanał TVP Info. Średni miesięczny wynik tej stacji wyniósł 2,86 proc., po spadku o 5,61 proc. - jedynym w pierwszej dziesiątce zestawienia.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się stacja TVP Seriale, której udział wzrósł w ciągu roku o 61,45 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,34 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w top 10. W marcu 2013 roku kanał ten był piąty.

Na piątym miejscu uplasowała się TVP Regionalna, która rozpoczęła nadawanie we wrześniu ub.r. Natomiast jej udział w zeszłym miesiącu wyniósł 0,97 proc. Oczko niżej znalazła się nadająca od kwietnia ub.r. TVP Rozrywka (0,80 proc.).

Z kolei dziesiąta lokata przypadła stacji TVP ABC, której średni miesięczny udział to 0,78 proc. Kanał ten nadaje od lutego br.

W pierwszej dziesiątce uplasowały się jeszcze takie kanały jak: Polsat News (1,28 proc. udziału; wzrost o 20,75 proc.), TTV (1,22 proc.; + 41,86 proc.), Polo TV (0,80 proc.; + 35,59 proc.) i Discovery Channel (0,79 proc.; + 12,86 proc.)

TOP 100 stacji tematycznych 16-49 na drugiej stronie artykułu.

W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w marcu 2014 roku na pierwszym miejscu znalazł się kanał TVN24, którego udział w porównaniu do marca 2013 roku zwiększył się o 9,36 proc. i wyniósł 2,57 proc.Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,10 proc.; w dół o 27,63 proc.). Z kolei z czwartej na trzecią lokatę awansowała stacja TVP Seriale (1,52 proc.; + 65,22 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa