SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

TVN24 najchętniej oglądaną stacją tematyczną w 2017 roku. HGTV z największym wzrostem (top 25)

Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w 2017 roku zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej 16-49 zajęło TVN24. Największym wzrostem w top 25 w 4+ pochwalić się mógł kanał HGTV, a najwięcej stracił Polsat Sport - raport Wirtualnemedia.pl.

fot. tvn Article

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w 2017 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 4,27 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 12,07 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Drugą lokatę zajęło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,83 proc., po wzroście o 17,48 proc.

Podium uzupełnia kanał TTV. Jego udział zwiększył się o 11,25 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,78 proc.

Kolejną pozycję zajęła stacja TVP Seriale z wynikiem w zeszłym roku na poziomie 1,49 proc., po wzroście o 0,68 proc.

Pierwszą piątkę zestawienia zamyka kanał TVP ABC (1,18 proc.; wzrost o 28,26 proc.).

W czołowej dziesiątce zestawienia uplasowały się jeszcze takie kanały jak: Polsat News (1,14 proc.; wzrost o 2,70 proc.), TVP Rozrywka (0,99 proc.; w dół o 9,17 proc.), Stopklatka TV (0,94 proc.; - 6 proc.), TVP3 (również 0,94 proc.; - 3,09 proc.) i Fokus TV (0,80 proc.; -1,23 proc.).

Wśród 25 topowych stacji największym wzrostem w tej grupie wiekowej pochwalić się mógł nowy kanał HGTV Home & Garden, który wystartował w sobotę, 7 stycznia ub.r. w wyniku przekształcenia TVN Meteo Active. Jego średni udział w ub.r. wyniósł 0,42 proc., podczas gdy wynik samego TVN Meteo Active w 2016 roku wynosił 0,09 proc. Oznacza to wzrost wynoszący 366,67 proc.

Z kolei najwięcej stracił Polsat Sport, którego wynik zmalał o 14,29 proc. do 0,48 proc.

Wśród widzów w grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w 2017 roku pierwsze miejsce też zajął kanał TVN24, którego udział w porównaniu do 2016 roku zwiększył się o 4,82 proc. i wyniósł 2,39 proc.

Drugą lokatę zajęła stacja TTV (2,27 proc.; wzrost o 16,41 proc.). Podium uzupełniają TVP Seriale (1,67 proc.; w dół o 1,18 proc.).

W grudniu 2017 roku z drugiego na pierwsze miejsce awansowało TVP Info, którego udział w porównaniu do grudnia 2016 roku zwiększył się tutaj o 9,09 proc. i wyniósł 3,96 proc.

Na drugą lokatę spadł TVN24  (3,77 proc.; w dół o 12,12 proc.), a podium uzupełnia TTV (1,88 proc.; do góry o 18,99 proc.).

Dane 25 najchętniej oglądanych kanałów tematycznych w grudniu 2017 roku dla grupy 16-49.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN24 najchętniej oglądaną stacją tematyczną w 2017 roku. HGTV z największym wzrostem (top 25)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Luc
Jaka tematyka dominuje w SuperPolsat?
Według mnie to kanał ogólnotematyczny!
13 0
odpowiedź
User
widz
TVN24 to najlepszy kanał informacyjny, uwielbiam go oglądać...Info to słabiutka stacja , naśladująca non stop TVN24.
38 11
odpowiedź
User
Luka
TVN 24? Gdzie oni robią te badania, chyba w Warszawie.
9 33
odpowiedź
User
pavv
Śmieszy mnie wyliczenie oglądalności HGWTV - oglądała 1 osoba, a oglądają 4 i wzrost jest o prawie 400%. Excel górą!
5 5
odpowiedź
User
Maria
Czekam z niecierpliwością na godzinę 9:00 i standardowe wpisy o tym, że Nielsen to dno a TVP Info zajmuje pozycję lidera zawsze w każdej grupie.
9 3
odpowiedź
User
karol
Czekam z niecierpliwością na godzinę 9:00 i standardowe wpisy o tym, że Nielsen to dno a TVP Info zajmuje pozycję lidera zawsze w każdej grupie.


Włącz TVPiS Info - już się podniecają, że najchętniej oglądany kanał informacyjny w... grudniu. Zapomnieli się pochwalić jak to wyglądało na przestrzeni całego roku 2017.
16 6
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing