Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych we wrześniu br. należało do TVN24, którego udział wyniósł 3,87 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się on o 23,25 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców. We wrześniu 2015 roku kanał ten był drugi.
Na drugą lokatę spadła nadająca naziemnie stacja TVP Info. Średni miesięczny wynik tej stacji zmniejszył się o 7,16 proc. do 3,11 proc.
Podium uzupełnia Polsat News. W ubiegłym miesiącu kanał miał 1,05 proc. udziału, po spadku o 3,67 proc.
Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 0,95 proc. Jego strata w porównaniu do września 2015 roku wyniosła 6,86 proc.
Oczko niżej uplasował się TVN24 BiŚ z udziałem wynoszącym 0,35 proc. Jego wynik zwiększył się o 29,63 proc. - najbardziej w zestawieniu.

Z kolei z siódmej na ósmą lokatę spadła Telewizja Republika, która zanotowała z kolei największy spadek wśród wszystkich stacji newsowych - było to 16,67 proc. do 0,10 proc. udziału.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn24-najchetniej-ogladana-stacja-tematyczna-we-wrzesniu-tvp-abc-z-najwiekszym-wzrostem-w-czolowce-top-25 ##
Największy udział (4,22 proc.) wśród grup kanałów newsowych we wrześniu br. miał TVN, mający w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 Biznes i Świat i notujący wzrost o 23,75 proc. Stacje tej grupy wyprzedziły kanały newsowe TVP, których udział obniżył się o 7,09 proc. do 4,06 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).
Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych we wrześniu 2016 roku znalazł się TVN24 z wynikiem 2,21 proc., po wzroście o 1,38 proc. Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,04 proc. udziału, w dół o 31,13 proc.), a trzeci był Polsat News (0,72 proc.; - 8,86 proc.).

Największy wzrost w tym ujęciu zanotował Polsat News 2 - było to 37,50 proc. do 0,11 proc. udziału.
Z kolei największy spadek, wynoszący 40 proc. do 0,06 proc., też odnotowała tutaj Telewizja Republika.
Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,49 proc. udziału, po wzroście o 2,89 proc.











