W styczniu 2014 roku* pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych zajął kanał TVN24, którego udział wyniósł 2,87 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się on o 1,77 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement otrzymanych dzięki uprzejmości jednego z nadawców. Rok wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Natomiast na drugą lokatę spadło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 2,10 proc., po spadku o 30 proc. - największym w czołowej dziesiątce zestawienia.
Z dziewiątej na trzecią pozycję awansowała stacja TTV, której udział wzrósł o 79,49 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,40 proc. Stacja ta zanotowała największy wzrost w pierwszej dziesiątce zestawienia.
Na piątym miejscu uplasowała się TVP Regionalna, która rozpoczęła nadawanie we wrześniu ub.r. Natomiast jej udział w styczniu br. wyniósł 1,19 proc.

W pierwszej dziesiątce uplasowały się jeszcze takie kanały jak: TVP Seriale, Polsat News, TVP Rozrywka, ATM Rozrywka, Polo TV i Eurosport.
Dane dla grupy 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, na drugiej stronie artykułu.
W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w styczniu 2014 roku na pierwszym miejscu znalazł się kanał TVN24, którego udział poszedł do góry o 3,74 proc. do poziomu 2,22 proc.
Z trzeciego na drugie miejsce awansowały TVP Seriale (1,61 proc.; wzrost o 53,33 proc.). Z kolei z czternastej na trzecią lokatę awansowała TTV (1,54 proc.; do góry o 110,96 proc.).
* Dane przedstawione w rankingach obejmują okresy: od 1 do 30 stycznia 2014 roku oraz od 1 do 30 stycznia 2013 roku. Przedstawione w rankingach pomiary pokazują średnie wyniki oglądalności badanych stacji tematycznych w tych okresach.











