SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wysoka oglądalność TVN24 w ostatnich dniach, „Kawa na ławę” hitem

Szeroko relacjonujący ustawę „lex TVN” kanał TVN24 od piątku ogląda średnio 348 tys. widzów, co przekłada się na 5,46 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Stacja ma wyraźnie wyższe wyniki od TVP Info i Polsat News - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Edward Miszczak na manifestacji przeciw "lex TVN", fot. screen z TVN24Edward Miszczak na manifestacji przeciw

W piątek, 17 grudnia Sejm przyjął nowelizację ustawy o radiofonii i telewizji, która może zmusić TVN Grupę Discovery do odsprzedaży większościowego pakietu udziałów. Aktualnie ustawa czeka na podpis lub weto od strony prezydenta. Sytuację na bieżąco szeroko relacjonuje TVN24.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement - do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl - TVN24 od piątku, 17 grudnia do wtorku, 22 grudnia śledziło średnio 348 tys. widzów w grupie 4+. Przełożyło się to na 5,46 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Średni dobowy 1-minutowy zasięg kanału wyniósł 4,38 mln widzów.

Najwyższe wyniki 17 grudnia

Stacja TVN24 najwyższe wyniki odnotowała 17 grudnia, czyli w dniu przyjęcia przez sejm ustawy „lex TVN”. Jej udział wyniósł 6,54 proc. W kolejnych dniach średni SHR% stacji plasował się na poziomie odpowiednio: 4,31 proc., 4,91 proc., 5,89 proc. i 5,64 proc.

Informacyjny kanał TVN Grupa Discovery w ostatnich dniach miał wyraźnie wyższe wyniki niż konkurencyjne stacje. TVP Info od 17 do 21 grudnia notowało 4,30 proc., a Polsat News - 1,39 proc.

TVN24 w ostatnich dniach miał wyższe wyniki oglądalności względem ostatniego długofalowego okresu. Na przykład od 1 stycznia do 21 grudnia 2021 roku kanał miał średnio 4,96 proc. udziału.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 TVN24 od 17 do 21 grudnia miał średnio 3,32 proc. udziału, a od 1 stycznia do 21 grudnia było to 3,09 proc.

Z kolei wynik TVP Info w ostatnich dniach wyniósł 1,64 proc., a Polsat News - 1,31 proc.

Specjalne wydanie „Kawy na ławę” z udziałem dziennikarzy hitem

Ratingowym hitem TVN24 w okresie od 17 do 21 grudnia była „Kawa na ławę”, która w niedzielę o godz. 10.45 śledziło 907 tys. widzów, co przełożyło się na 10,32 proc. udziału. Było to specjalne wydanie magazynu, w którym gośćmi Konrada Piaseckiego nie byli politycy, a dziennikarze związani z TVN Grupa Discovery: Monika Olejnik, Anita Werner, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Andrzej Morozowski, Piotr Marciniak i Grzegorz Kajdanowicz.

Drugie i trzecie miejsce zajęły wydania „Kropki nad i” z 21 grudnia i 17 grudnia, które miały odpowiednio 871 tys. i 857 tys. widzów. Czołową piątkę uzupełniają: „Prognoza pogody” z 19 grudnia (835 tys. osób) i „Fakty” z 17 grudnia (831 tys.).

TVN Grupa Discovery w tym tygodniu czasowo rozszerzyła zasięg TVN24. W związku z przyjęciem przez Sejm ustawy nazywanej „lex TVN” stacja dostępna jest dla wszystkich subskrybentów platformy streamingowej Player, a także w najtańszych pakietach sieci kablowych i platform cyfrowych. Sygnał stacji od 5.55 do 10.00 jest nadawany również w TTV.

Dołącz do dyskusji: Wysoka oglądalność TVN24 w ostatnich dniach, „Kawa na ławę” hitem

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Katty
Szczujnia TVP info słabiutko. O bardzo dobrze!
odpowiedź
User
Wojciech
Serdeczne gratulacje!!! Większość Polaków stoi murem za TVN24. PiS chce u nas Rosję zrobić, ale to się nie uda. Do boju!!
odpowiedź
User
Śledziu
Brawo!
odpowiedź