TVN7 liderem wśród stacji tematycznych, TVP Info ostro w dół (TOP 98)

Nowym liderem oglądalności wśród stacji tematycznych została stacja TVN7, natomiast z pierwszego na czwarte miejsce spadło TVP Info. TOP 98 kanałów za październik 2013 r. w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

W październiku 2013 roku na pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych* awansował filmowo-serialowy kanał TVN7. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej jego udział zwiększył się o 32,59 proc. do 3,58 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement otrzymanych dzięki uprzejmości TVN. Rok wcześniej stacja ta zajmowała miejsce trzecie.

Druga lokata należała do informacyjnej stacji TVN24, którego średni miesięczny wynik wyniósł 3,09 proc., po spadku o 3,74 proc.

Z czwartej na trzecią pozycję awansował Polsat 2, którego udział wzrósł o 21,48 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,81 proc.

Tuż za podium znalazł się odświeżony kanał TVP Info, który rok temu był liderem. Natomiast jego udział w październiku br. wyniósł 1,24 proc., po spadku aż o 63,53 proc. Jednocześnie jest to największy spadek w czołowej dziesiątce zestawienia.

Z kolei największym wzrostem w top 10 pochwalić się może kanał TV6, który awansował z miejsca 36. na 9. Udział tej stacji w badanym okresie zwiększył się bowiem aż o 182,14 proc. i wyniósł 0,79 proc.

W pierwszej dziesiątce uplasowały się jeszcze takie kanały jak: TVP Seriale, TTV, Polsat News, ATM Rozrywka oraz Polsat Sport.

W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w październiku 2013 roku na pierwszym miejscu umocnił się kanał TVN7, którego udział poszedł do góry o 25,61 proc. do poziomu 3,58 proc.

Drugie miejsce należało do TVN24 (2,20 proc.; spadek o 11,29 proc.), a trzecie - do Polsatu 2 (1,78 proc.; do góry o 9,88 proc.).

*Zestawienie zawiera 98 najpopularniejszych kanałów tematycznych - dane dzięki uprzejmości TVN.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP