TVP 2: “Licencja na wychowanie 2” ze słabymi wynikami

Nadawany w TVP 2 drugi sezon serialu komediowego “Licencja na wychowanie” przyciągał więcej widzów niż premierowa seria produkcji. Jednak nadal obniżał on wyniki stacji względem ub.r. i nie miał szans w starciu z konkurencją.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia oglądalność drugiej serii “Licencji” wyniosła 1,09 mln widzów przy udziale wynoszącym w grupie 4+ 7,84 proc., a w 16-49 – 9,49 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial emitowano od poniedziałku do czwartku o 19.00.

Wyniki te są lepsze od tych, które notowała, emitowana wiosną br., pierwsza odsłona serialu – jej 26-odcinkowy sezon oglądało średnio 820 tys. osób, a udział TVP 2 wynosił odpowiednio 6,61 proc. i 6,78 proc. (serial nadawano wtedy tylko w środy i czwartki ok. 19.00).

Natomiast w analogicznym okresie ub.r. w paśmie emisji “Licencji 2” Dwójka notowała lepsze wyniki – miała 1,44 mln widzów i 10,34 proc. udziału w 4+, ale jej udział w 16-49 był minimalnie niższy – 9,36 proc.

Serial nie miał szans w starciu z propozycjami głównych konkurentów TVP 2 - stacja w paśmie emisji jego drugiej odsłony zajęła czwarte miejsce w rynku. Liderem była telewizja TVN, nadająca wtedy “Fakty”, co dało jej aż 34,29 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat (“Wydarzenia”, “Sport”, “Pogoda”; 20,86 proc.), a trzecia była TVP 1 (“Jaka to melodia?”, “Wieczorynka”; 13,80 proc.).

Wpływy reklamowe z 48 odcinków drugiej serii “Licencji” wyniosły 9,9 mln zł. Nadane wiosną 26 odcinków pierwszej edycji serialu przyniosły Dwójce 4,6 mln zł (dane cennikowe netto, nie zawierają rabatów).

Z danych telemetrycznych wynika, że serial śledziły głównie kobiety, widzowie w średnim wieku i starsi, mieszkańcy wsi oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

Stacja TVP 2 nie zdecydowała jeszcze, czy powstanie kolejna seria “Licencji na wychowanie”.

Widownia serialu „Licencja na wychowanie” odcinek po odcinku

Oglądalność konkurencji w czasie emisji produkcji 

Profil widowni serialu

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa