SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP Regionalna zyskuje widzów. Dotąd przyniosła 47 mln zł z reklam

Kanał TVP Regionalna po czterech i pół miesiąca emisji ogląda średnio 73 tys. osób, a jej widownia rośnie z miesiąca na miesiąc. Hitem stacji są programy ośrodków lokalnych, a wpływy z reklam wyniosły 46,3 mln zł.

Nadająca od 1 września 2013 roku TVP Regionalna monitorowana jest przez Nielsen Audience Measurement dopiero od 7 września ub.r. Z danych za okres do 23 września br. przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnio w każdej minucie nową stację śledziło 73 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 0,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

>>> TVP Polonia zniknie z naziemnej telewizji cyfrowej

Widownia i udziały stacji systematycznie rosną. We wrześniu ub.r. (w okresie od 7 do 30 września br.) TVP Regionalną śledziło 55 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 0,95 proc. i 0,46 proc. udziału. Natomiast w okresie od 1 do 23 stycznia br. kanał gromadził już 88 tys. widzów, a jego udział wyniósł odpowiednio 1,20 proc. i 0,53 proc.

Oglądalność TVP Regionalnej miesiąc po miesiącu

Okres

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

07.09.2013 - 30.09.2013

55 062

0,95%

0,46%

01.10.2013 - 31.10.2013

59 693

1,02%

0,47%

01.11.2013 - 30.11.2013

70 292

1,06%

0,50%

01.12.2013 - 31.12.2013

81 724

1,19%

0,59%

01.01.2014 - 23.01.2014

87 724

1,20%

0,53%

Średnio:

73 015

1,13%

0,53%


Najpopularniejszą pozycją w ofercie TVP Regionalnej są pasma lokalne, które 22 stycznia br. o godz. 22.00 obejrzało 600 tys. widzów. Na drugim miejscu znalazła się „Prognoza pogody” z widownią na poziomie 484 tys. osób, a trzeci był „Dziennik Regionów”, którego najpopularniejsze wydanie zgromadziło 472 tys. oglądających. Cztery spośród pięciu topowych programów zostały wyemitowane w styczniu br.

Pięć topowych programów na antenie TVP Regionalnej

Program

Data

Start

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

PASMA LOKALNE - PROGRAMY LOKALNE

22-01-2014

22:00

600 001

4,48%

PROGNOZA POGODY

21-09-2013

21:55

484 397

3,54%

DZIENNIK REGIONOW /PROG.INF./

19-01-2014

21:15

472 093

2,73%

PROMO

08-01-2014

21:58

443 889

3,14%

DZIKA PROWANSJA /FILM DOK.W.BRYT./

06-01-2014

14:55

442 473

3,45%


Wpływy reklamowe TVP Regionalnej w okresie od 7 września 2013 roku do 23 stycznia 2014 roku wyniosły 46,34 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

TVP Regionalna nadaje rozłączne pasma 16 oddziałów terenowych TVP oraz pasmo wspólne złożone z programów z różnych regionów (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: TVP Regionalna zyskuje widzów. Dotąd przyniosła 47 mln zł z reklam

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
BOLEQUE
Danusiu, nie wierzę, jakby poowiedział słynny Polak o imieniu Lech. W powiększanie widowni TVPRegionalna.
odpowiedź
User
Julio
Tytuł artykułu mówi sam za siebie. TVP Regionalna jest niekończącym się blokiem reklamowym z odgrzewanymi kotletami od TVP w przerwach. Wejścia lokalne są nadal solą w oku, bo w tym czasie reklamy specyfików na potencję i hemoroidy się nie sprzedają.
odpowiedź
User
a łyżka na to: niemożliwe
Też nie wierzę. Jeśli lokalne Aktualności na Śląsku mają max, kilkanaście tysięcy widzów, to skąd im to rośnie? Chyba przez pączkowanie...Ale jak nie wiecie, co robić z nadwyżką, to TVP Katowice kiedyś wymyśliła na to patent - cała reklama wyniosła się z ośrodka do najdroższego biurowca, no i hulaj dusza, piekła nie ma...
odpowiedź