TVP Regionalna zyskuje widzów. Dotąd przyniosła 47 mln zł z reklam

Kanał TVP Regionalna po czterech i pół miesiąca emisji ogląda średnio 73 tys. osób, a jej widownia rośnie z miesiąca na miesiąc. Hitem stacji są programy ośrodków lokalnych, a wpływy z reklam wyniosły 46,3 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Nadająca od 1 września 2013 roku TVP Regionalna monitorowana jest przez Nielsen Audience Measurement dopiero od 7 września ub.r. Z danych za okres do 23 września br. przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnio w każdej minucie nową stację śledziło 73 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 0,53 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Widownia i udziały stacji systematycznie rosną. We wrześniu ub.r. (w okresie od 7 do 30 września br.) TVP Regionalną śledziło 55 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 0,95 proc. i 0,46 proc. udziału. Natomiast w okresie od 1 do 23 stycznia br. kanał gromadził już 88 tys. widzów, a jego udział wyniósł odpowiednio 1,20 proc. i 0,53 proc.

Oglądalność TVP Regionalnej miesiąc po miesiącu

Najpopularniejszą pozycją w ofercie TVP Regionalnej są pasma lokalne, które 22 stycznia br. o godz. 22.00 obejrzało 600 tys. widzów. Na drugim miejscu znalazła się „Prognoza pogody” z widownią na poziomie 484 tys. osób, a trzeci był „Dziennik Regionów”, którego najpopularniejsze wydanie zgromadziło 472 tys. oglądających. Cztery spośród pięciu topowych programów zostały wyemitowane w styczniu br.

Pięć topowych programów na antenie TVP Regionalnej

Wpływy reklamowe TVP Regionalnej w okresie od 7 września 2013 roku do 23 stycznia 2014 roku wyniosły 46,34 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

TVP Regionalna nadaje rozłączne pasma 16 oddziałów terenowych TVP oraz pasmo wspólne złożone z programów z różnych regionów (więcej na ten temat).

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą