Udział kanału TVP Seriale w marcu 2014 roku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej wzrósł o 61,45 proc. i ukształtował się na poziomie 1,34 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.Z czwartego na drugie miejsce awansowała nadająca w naziemnej telewizji cyfrowej ATM Rozrywka. W analizowanym miesiącu wynik tej stacji wyniósł 0,68 proc., po wzroście o 11,48 proc.Trzecia lokata należała do AXN, który rok wcześniej był drugi. Jego udział zmniejszył się o 25,68 proc. i uplasował się na poziomie 0,55 proc.Na czwartym miejscu zadebiutowała Stopklatka TV, która nadaje od 15 marca br., ale monitoringiem Nielsen Audience Measurement objęta została 17 marca. Średni udział tej stacji w okresie do 31 marca wyniósł 0,56 proc.Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 100 proc., ex aequo pochwalić się mogły kanały FOX i CBS Action. Pierwsza stacja awansowała z miejsca 24. na 15, a jej średni udział w marcu br. wyniósł 0,12 proc. Z kolei średni udział tej drugiej stacji wyniósł 0,10 proc. (awansowała ona z pozycji 26. na 21.).

Z kolei najwięcej stracił kanał Scifi Universal, którego udział zmalał o 57,14 proc. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 0,03 proc. (stacja ta w rankingu spadła z miejsca 23. na 31).
W grupie komercyjnej 16-49 w marcu br. pozycja lidera oglądalności także należała do stacji TVP Seriale z udziałem na poziomie 1,52 proc., po wzroście o 65,22 proc.Drugą lokatę zajęła ATM Rozrywka (0,80 proc. udziału; do góry o 25 proc.), która rok wcześniej była czwarta. Natomiast z miejsca drugiego na trzecie spadł kanał AXN (0,64 proc.; - 28,09 proc.).Największym wzrostem (wynoszącym 250 proc.) pochwalić się tutaj mógł CBS Action. Z kolei najwięcej również i w tym ujęciu stracił Scifi Universal - było to 55,56 proc.
*- dane Stopklatka TV dotyczą okresu od 17 do 31 marca br.











