Udział kanału TVP Seriale w lutym 2015 roku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej wzrósł o 1,48 proc. i ukształtował się na poziomie 1,37 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Drugie miejsce zajęła naziemna Stopklatka TV, która nadaje od 15 marca ub.r., ale monitoringiem NAM objęta została od 17 marca ub.r. W analizowanym miesiącu jej wynik wyniósł 0,90 proc.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rodzinka-pl-6-ma-wiecej-widzow-niz-baron24-tvp2-przegrywa-z-polsatem-i-tvn ##
Na podium znalazł się jeszcze AXN, którego udział uplasował się na poziomie 0,59 proc. (bez zmian w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej). W lutym ub.r. stacja ta była druga.Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 150 proc., pochwalić się mógł kanał Universal Channel, który awansował z miejsca 19. na 8. Jego średni udział w lutym br. wyniósł 0,25 proc.

Z kolei najwięcej stracił kanał CBS Drama, którego wynik zmalał o 40 proc. do 0,03 proc. Stacja ta w rankingu spadła z pozycji 28. na 33.
W grupie komercyjnej 16-49 w lutym br. pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale z udziałem na poziomie 1,45 proc., po spadku o 8,23 proc.
Druga lokata należała do Stopklatki TV (0,96 proc. udziału), a trzecia - do Polsatu Film, który awansował z miejsca czwartego (0,72 proc.; wzrost o 20 proc.).
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 100 proc. do 0,02 proc., pochwalić się tutaj mogła stacja MGM. Natomiast również i w tym ujęciu najwięcej straciła CBS Drama - było to 42,86 proc. do 0,04 proc. udziału.











