TVP1 najwięcej straciła w listopadzie, liderem TVN (top 20)

W listopadzie br. wszystkie główne stacje telewizyjne zanotowały spadki oglądalności zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej 16-49. Najwięcej straciła TVP1, a liderem oglądalności był TVN.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl, w listopadzie br. pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji zajęła telewizja TVN. Jej udział spadł jednak o 0,66 pkt. proc. i wyniósł 15,48 proc.

Na drugie miejsce z pierwszego spadła Jedynka. Jej udział zmalał o 2,48 pkt. proc. do 14,05 proc. Na trzecim miejscu utrzymał się Polsat - jego wynik spadł o 1,15 pkt. proc. do 13,52 proc.  Na czwartej pozycji uplasowała się Dwójka po spadku o 0,96 proc. do 11,98 proc.

Piąte miejsce zajęła informacyjna stacja TVP Info z wynikiem 3,23 proc. Tuż za nią znalazła się TV Puls, zyskująca aż 1,14 pkt. proc. Sporo zyskała też plasująca się oczko niżej TVN7 (było to 0,99 proc.).

W grupie komercyjnej 16-49 na pozycji lidera utrzymała się TVN, której udział w listopadzie br. zmalał o 0,80 pkt. proc. do poziomu 16,38 proc. Drugie miejsce zajął Polsat (15,33 proc. udziału, spadek o 1,21 pkt. proc.). Trzecia była TVP1 (10,44 proc. udziału, spadek o 2,14 pkt. proc.), zaś czwarta - TVP2 (10,24 proc., - 1,30 pkt. proc.).

W tym zestawieniu na piątym miejscu znalazła się TV Puls. Wynik tej stacji to 3,55 proc. po wzroście o 1,47 pkt. proc. 

Z kolei wśród widzów w wieku 16-49 lat zamieszkałych w miastach także na pozycji lidera utrzymała się TVN z wynikiem na poziomie 18,13 proc., po spadku o 1,12 pkt. proc. Drugie miejsce należało do Polsatu (14,19 proc. udziału, spadek o 0,82 pkt. proc.). Z kolei na ostatniej lokacie podium uplasowała się TVP1 (9,32 proc., - 1,04 pkt. proc.). 

W listopadzie br. w telewizji największą widownię zgromadził nadany w TVP2 serial „M jak miłość”, którego odcinek wyemitowany 26 listopada br. obejrzało aż 7,7 mln widzów. Na drugim miejscu znalazł się serial „Na dobre i na złe” z widownią wynoszącą 6,22 mln oglądających.

W zestawieniu dwudziestu najchętniej oglądanych programów aż 11 pozycji zajęły audycje wyemitowane przez TVP1. Cztery lokaty należały do programów TVP2, trzy - TVN, zaś jedna - Polsatu.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"