WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Masterchef junior” i „Kuchenne rewolucje” najdroższe w marcowym cenniku reklamowym TVN

W TVP2 najdroższe reklamy przy „M jak miłość” i niedzielnych „Wiadomościach”

2017-02-17 A A A KOMENTARZE: 1 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na marzec br. ceny reklam w TVP1 są niższe, a w TVP2 wyższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba już tradycyjnie zapłacić za spoty pokazywane przy niedzielnych „Wiadomościach” w TVP1 i przy serialu „M jak miłość” w TVP2.

PAP / Grzegorz Jakubowski PAP / Grzegorz Jakubowski

W TVP1 ceny reklam przy większości programów są niższe lub na tym samym poziomie co w marcu 2016 roku (podane ceny są cenami netto, bez rabatów dla emisji spotów 30-sek.). Najwięcej kosztuje emisja spotu przy niedzielnych „Wiadomościach” - nawet 48,4 tys. zł (58,9 tys. zł rok temu) w dni powszednie maksymalna cena reklamy o tej porze wynosi 16,8 tys. zł (w ub.r. 20,5 tys. zł).

W TVP1 ceny reklam przy większości programów są niższe lub na tym samym poziomie co w marcu 2016 roku (podane ceny są cenami netto, bez rabatów dla emisji spotów 30-sek.). Najwięcej kosztuje emisja spotu przy niedzielnych „Wiadomościach” - nawet 48,4 tys. zł (58,9 tys. zł rok temu) w dni powszednie maksymalna cena reklamy o tej porze wynosi 16,8 tys. zł (w ub.r. 20,5 tys. zł).

Niewiele mniej kosztuje najdroższy spot przy transmisji ze skoków narciarskich - do 48,2 tys. zł (transmisja z Pucharu świata w Oslo).

46,7 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy niedzielnym serwisie sportowym nadawanym zaraz po „Wiadomościach” (w ub.r. 56 tys. zł). W dni powszednie jest taniej - maksymalnie 34,7 tys. zł (rok temu 38,2 tys. zł). Reklama przy prognozie pogody to wydatek rzędu 44,9 tys. zł w niedziele (w ub.r. 52 tys. zł) i do 27,8 tys. zł w dni robocze (38,8 tys. zł rok temu).

Wśród seriali TVP1 najdroższą reklamowo pozycją jest debiutująca w marcu produkcja „Wojenne dziewczyny”, nadawana w niedziele wieczorem - spot przy niej kosztuje 37,7 tys. zł. Przed rokiem o tej porze pokazywany był serial „Bodo”, a cena spotu przy nim wynosiła 43 tys. zł.

29,8 tys. zł kosztuje reklama przy „Ojcu Mateuszu” (w ub.r. 28,5 tys. zł) i 20,4 tys. zł – reklama przy serialu „Komisarz Alex” (w ub.r. w tym paśmie w soboty pokazywany był serial „Strażacy” i reklama przy nim kosztowała 26 tys. zł).

Na reklamę przy „Sprawie dla reportera” marketerzy wydadzą 28 tys. zł, czyli tyle samo co rok temu. Na antenę TVP1 wraca program „Młodzi lekarze” - w niedzielny wieczór. Reklama przy nim kosztuje 20,4 tys. zł.

W TVP2 najwyższe ceny mają reklamy przy serialu „M jak miłość” - kosztują do 62,5 tys. zł. To 1,4 tys. zł mniej niż rok temu. Spot przy „Barwach szczęścia” w marcu tego roku wyceniono na maksymalnie 53,4 tys. zł, czyli 7,9  tys. zł więcej niż w marcu ub.r. Na reklamy przy „Na dobre i na złe” trzeba wydać 46 tys. zł (43,1 tys. zł rok temu) , a przy produkcji „Na sygnale” -  38,6 tys. zł.

Dwójka w marcu wraca z emisją serialu „O mnie się nie martw” - spot przy nim kosztuje 25,9 tys. zł (w ub.r. 17,6 tys. zł). Pojawią się tez nowe odcinki programów „Kocham Cię Polsko” i „Bake off- Ale ciacho”. Emisja spotu przy pierwszym kosztuje 15,5 tys. zł (18,1 tys. zł w ub.r.), a przy drugim – 17,2 tys. zł.

Z kolei na reklamę przy „Magazynie Expressu Reporterów” trzeba wydać 33,4 tys. zł (w ub.r. 34,3 tys. zł).

Autor: bg

Wiecej informacji: Telewizja Polska, cennik reklamowy

Komentarze (1) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej