SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 w dół, Polsat wyprzedził TVN w grupie 16-49. 5,34 mln widzów finału programu „Rolnik szuka żony”

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat, który wyprzedził TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 23 do 29 listopada 2015 roku zmniejszył się o 1,09 pkt. proc. do 13 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie poszedł do góry o 0,48 pkt. proc. i wyniósł 11,62 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,83 proc., po wzroście o 0,22 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,06 proc.; do góry o 0,33 pkt. proc.).

Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,28 proc.; do góry o 0,11 pkt. proc.), TV6 (1,43 proc.; + 0,11 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,92 proc.; + 0,03 pkt. proc.), Polo TV (0,82 proc.; + 0,08 pkt. proc.) i TVP Historia (0,72 proc.; + 0,10 pkt. proc.).

Wszyscy 4+

16.10 - 22.11.2015 r.

23.10 - 29.11.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVP1

1 008 138

14,09%

927 212

13,00%

2

Polsat

797 156

11,14%

828 715

11,62%

3

TVN

759 242

10,61%

772 656

10,83%

4

TVP2

624 538

8,73%

646 407

9,06%

5

TVP INFO

311 909

4,36%

287 777

4,04%

6

TVN24

257 063

3,59%

253 557

3,56%

7

TV4

247 744

3,46%

249 662

3,50%

8

TVN7

226 603

3,17%

233 755

3,28%

9

TV PULS

206 897

2,89%

197 415

2,77%

10

Puls 2

107 246

1,50%

110 744

1,55%

11

TTV - Twoja Telewizja

115 355

1,61%

108 545

1,52%

12

TV6

94 525

1,32%

101 964

1,43%

13

TVP Seriale

103 204

1,44%

94 123

1,32%

14

Polsat2

92 997

1,30%

93 082

1,31%

15

Polsat News

95 536

1,34%

81 331

1,14%

16

TVP Rozrywka

73 456

1,03%

73 803

1,03%

17

TVP Regionalna

66 737

0,93%

68 583

0,96%

18

Stopklatka

63 447

0,89%

65 839

0,92%

19

Polo TV

52 923

0,74%

58 707

0,82%

20

TVP Historia

44 599

0,62%

51 131

0,72%

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,74 pkt. proc. do 13,50 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł TVN, którego udział zmniejszył się o 0,06 pkt. proc. do 12,83 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,83 proc., po spadku o 0,90 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (do góry o 0,34 pkt. proc. do 7,82 proc.).

Wszyscy 16-49

16.10 - 22.11.2015 r.

23.10 - 29.11.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

Polsat

359 513

12,76%

381 964

13,50%

2

TVN

363 190

12,89%

362 963

12,83%

3

TVP1

274 157

9,73%

249 862

8,83%

4

TVP2

210 690

7,48%

221 180

7,82%

5

TV4

106 003

3,76%

110 868

3,92%

6

TVN7

104 547

3,71%

102 646

3,63%

7

TV PULS

98 583

3,50%

92 118

3,26%

8

TVN24

68 715

2,44%

70 310

2,49%

9

Puls 2

50 689

1,80%

53 734

1,90%

10

TVP INFO

54 696

1,94%

52 177

1,84%

11

TTV - Twoja Telewizja

53 707

1,91%

50 232

1,78%

12

TV6

44 895

1,59%

48 385

1,71%

13

TVP Seriale

49 898

1,77%

44 143

1,56%

14

Polo TV

30 980

1,10%

35 890

1,27%

15

Polsat2

36 495

1,30%

34 717

1,23%

16

TVP Rozrywka

29 249

1,04%

28 858

1,02%

17

Stopklatka

26 103

0,93%

27 698

0,98%

18

Comedy Central

21 155

0,75%

25 944

0,92%

19

ATM Rozrywka

23 397

0,83%

23 951

0,85%

20

Polsat News

28 784

1,02%

23 856

0,84%

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: TVP1 w dół, Polsat wyprzedził TVN w grupie 16-49. 5,34 mln widzów finału programu „Rolnik szuka żony”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja_2015
Rolnik rewelacyjny wynik! Myslałem, że przy drugiej edycji będzie gorsza oglądalność, a tu proszę.
odpowiedź
User
X
Od kiedy Klan tak wysoko?
odpowiedź
User
X
Od kiedy Klan tak wysoko?
odpowiedź