Twitter w I kw. ze wzrostem przychodu i stratą, 310 mln użytkowników

80 milionów dolarów straty i 595 milionów dolarów przychodu zanotował Twitter w I kwartale bieżącego roku. Liczba aktywnych użytkowników popularnego mikrobloga sięgnęła 310 milionów.

km
km
Udostępnij artykuł:

W I kwartale 2016 roku Twitter zanotował stratę netto w wysokości 79,7 miliona dolarów, w porównaniu do 162,4 miliona dolarów straty w analogicznym okresie roku 2015.

W tym samym czasie o 36 proc. zwiększył się za to przychód firmy, z 435,9 miliona dolarów do 594,5 miliona dolarów. Przychód z reklam Twittera sięgnął w I kwartale 531 milionów dolarów (wzrost o 37 proc. r/r), z czego 88 proc. wygenerowały reklamy wyświetlane na urządzeniach mobilnych.

grafika

grafika

Średnia miesięczna liczba aktywnych użytkowników Twittera w I kwartale sięgnęła 310 milionów - o 3 proc. więcej w skali roku. To co prawda o 9 proc. więcej w skali roku, ale jednocześnie tylko taki sam wynik jak w III kwartale. 83 proc. z nich stanowiły osoby odwiedzające serwis z poziomu urządzeń mobilnych.

grafika

Twitter prognozuje, że w obecnym kwartale jego przychód wyniesie od 590 milionów dolarów do 610 milionów dolarów.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?