SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych po trzech kwartałach 2016. „Elle” z największym wzrostem

W okresie styczeń-wrzesień 2016 liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Elle”, a na czele spadków znalazł się magazyn „Be Active. Dietetyka & Fitness”.

Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w trzech pierwszych kwartałach 2016 roku wyniosła 190 784 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku pismo to zanotowało wzrost o 0,45 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem było „Avanti” (Agora), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 87 143 egz., po spadku o 6,02 proc.

Trzecia pozycja należała do magazynu „Pani” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik sprzedażowy, po spadku o 1,32 proc., uplasował się na poziomie 71 532 egz. Tytuł ten jednak awansował z 8. lokaty.

Największy wzrost udziału odnotował miesięcznik „Elle” (Grupa Burda), który awansował z miejsca 14. na 13. Jego wynik zwiększył się o 6,15 proc. do 52 008 egz.

Z kolei najwięcej - 40,54 proc. - stracił miesięcznik „Be Active. Dietetyka & Fitness” (Edipresse Polska), którego wynik wyniósł 54 074 egz. W zestawieniu spadł on z lokaty 3. na 11.

Wirtualnemedia.pl

I-III kwartał

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Twój Styl

290 554

193 541

190 784

289 955

191 614

189 933

0,45%

Avanti

165 589

91 926

87 143

166 616

93 407

92 724

-6,02%

Pani

137 204

80 388

71 532

136 100

72 682

72 488

-1,32%

Wysokie Obcasy Extra

134 244

76 379

70 623

134 667

78 346

69 069

2,25%

Women’s Health

129 451

69 508

69 365

149 552

84 039

84 039

-17,46%

Uroda Życia

127 841

84 797

67 904

159 899

73 057

70 691

-3,94%

Zwierciadło

129 977

64 583

64 564

142 757

74 920

74 102

-12,87%

Cosmopolitan

143 225

62 423

62 421

160 000

79 181

78 064

-20,04%

Joy

144 537

61 781

57 941

157 111

80 567

78 474

-26,17%

Grazia

112 649

57 176

56 840

132 482

67 614

67 414

-15,69%

Be Active. Dietetyka & Fitness

102 492

56 852

54 074

134 833

90 945

90 945

-40,54%

Glamour

123 832

56 497

53 027

114 218

66 569

66 496

-20,26%

Elle

106 989

53 847

52 008

99 502

51 069

48 995

6,15%

Hot Moda

98 559

44 571

44 554

121 429

53 639

53 633

-16,93%

In Style - Edycja Polska

88 924

39 459

39 239

92 371

45 081

45 018

-12,84%

Harpers Bazaar

52 284

26 366

26 308

60 500

27 950

27 889

-5,67%

Shape

37 436

15 354

15 348

42 778

21 453

20 453

-24,96%

We wrześniu 2016 roku liderem również był „Twój Styl”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do września 2015 roku zwiększyła się o 4,79 proc. do 206 863 egz.

Drugie miejsce zajął magazyn „Uroda Życia” (Edipresse Polska), którego wynik sprzedażowy wyniósł 110 486 egz., po spadku o 3,99 proc. Podium uzupełniają „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), które przed rokiem były jedenaste (95 185 egz., do góry o 35,52 proc.).

Największym wzrostem - o 47,06 proc. do 21 904 egz. - pochwalić się mógł „Shape” (Marquard Media Polska).

Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił „Glamour” (Grupa Burda) - było to 35,60 proc. do 45 706 egz.

Wirtualnemedia.pl

wrzesień

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Twój Styl

291 893

209 967

206 863

289 960

199 402

197 414

4,79%

Uroda Życia

145 977

127 493

110 486

155 105

125 168

115 077

-3,99%

Wysokie Obcasy Extra

130 000

100 862

95 185

128 000

81 075

70 236

35,52%

Avanti

171 978

109 666

94 335

176 000

90 523

90 175

4,61%

Pani

139 982

93 671

80 471

134 996

79 750

79 550

1,16%

Be Active. Dietetyka & Fitness

103 594

81 167

76 167

125 000

73 826

73 826

3,17%

Cosmopolitan

139 949

69 853

69 853

160 000

106 943

96 943

-27,94%

Joy

139 985

67 649

67 649

160 000

90 874

89 254

-24,21%

Zwierciadło

120 000

67 223

67 223

130 000

78 648

77 563

-13,33%

Women’s Health

120 352

60 334

60 334

140 500

81 644

81 644

-26,10%

Elle

103 973

57 633

57 413

94 879

55 742

53 512

7,29%

Grazia

95 992

55 873

55 673

119 991

66 830

66 630

-16,44%

Glamour

115 880

45 926

45 706

119 945

71 191

70 971

-35,60%

In Style - Edycja Polska

80 983

43 090

42 870

90 000

49 033

48 813

-12,18%

Hot Moda

90 998

41 225

41 225

120 000

62 621

62 621

-34,17%

Harpers Bazaar

49 998

28 183

28 183

53 000

25 900

25 870

8,94%

Shape

59 983

21 904

21 904

38 000

17 895

14 895

47,06%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych po trzech kwartałach 2016. „Elle” z największym wzrostem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl