SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Twój Styl” najpopularniejszym miesięcznikiem. „Wysokie Obcasy Extra” na czele dwumiesięczników

W okresie od czerwca do listopada 2013 roku liderem czytelnictwa wśród miesięczników był „Twój Styl”, a drugie miejsce zajęła „Claudia”. Natomiast na czele dwumiesięczników znalazły się „Wysokie Obcasy Extra”.

Z najnowszej fali badania PBC obejmującej okres od czerwca do listopada 2013 roku wynika, że po luksusowy „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) sięgało 11,65 proc. czytelników, podczas gdy w analogicznym okresie rok wcześniej było to 11,13 proc.

Na drugim miejscu w zestawieniu najchętniej czytanych miesięczników znalazła się poradnikowa „Claudia” (G+J Polska) z wynikiem na poziomie 9,20 proc. W skali roku pismo zanotowało wzrost o 0,55 pkt. proc.

W pierwszej trójce znalazły się jeszcze wnętrzarskie „Cztery Kąty” (Agora), które w analizowanym okresie czytane były przez 7,72 proc. respondentów (spadek o 0,44 pkt. proc.).

Tuż za podium uplasował się popularnonaukowy „Focus” (G+J Polska) ze wskaźnikiem czytelnictwa wynoszącym 7,08 proc., czyli o 0,42 pkt. proc. niższym niż rok wcześniej.

Ogółem, w pierwszej dziesiątce zestawienia znalazły się cztery miesięczniki poradnikowe dla pań, oraz po jednym piśmie luksusowym, wnętrzarskim, popularnonaukowym, budowlanym, kulinarnym i ogrodniczym.

Miesięczniki

czerwiec 2013 : listopad 2013

czerwiec 2012 : listopad 2012

PBC

Tytuł

Procent respondentów

Twój Styl

11,65%

11,13%

Claudia

9,20%

8,65%

Cztery Kąty

7,72%

8,16%

Focus

7,08%

7,50%

Poradnik Domowy

6,96%

7,03%

Murator

6,78%

7,09%

Kobieta i Życie

6,48%

6,77%

Dobre Rady

6,40%

5,97%

Przyślij Przepis!

6,26%

5,56%

Mój Piękny Ogród

6,20%

5,22%

Świat Kobiety

6,06%

5,48%

Przepisy Czytelników

6,04%

5,50%

Komputer Świat

5,54%

5,28%

Olivia

5,29%

5,31%

National Geographic

5,26%

4,77%

Avanti

5,13%

4,64%

Auto Moto Magazyn Zmotoryzowanych

5,12%

4,58%

Świat Wiedzy

5,05%

4,04%

Glamour

4,82%

3,80%

Działkowiec

3,79%

4,29%

Świat Zdrowia

3,59%

2,95%

Pani

3,57%

3,59%

Skarb

3,09%

-

Moje Mieszkanie

2,96%

2,61%

Mamo To Ja

2,92%

3,87%

CD Action

2,89%

2,91%

Dom & Wnętrze

2,76%

2,55%

Moje Gotowanie

2,71%

2,19%

Cosmopolitan

2,68%

2,60%

Auto Motor i Sport

2,60%

2,21%

Focus Historia

2,56%

2,10%

CKM

2,56%

2,98%

Joy

2,52%

2,84%

Elle

2,45%

2,21%

M jak mieszkanie

2,42%

1,86%

Przepis na Zdrowie

2,40%

1,90%

TopGear

2,34%

1,71%

Uroda

2,25%

2,00%

PC Format

2,21%

2,48%

Auto Świat Poradnik

2,15%

1,91%

Zwierciadło

2,02%

2,41%

Ładny Dom

1,97%

1,58%

Moda na Zdrowie

1,94%

1,90%

Świat Motocykli

1,91%

1,75%

Playboy

1,90%

1,85%

Dobre Wnętrze

1,83%

1,72%

Zdrowie

1,76%

1,71%

Kuchnia

1,74%

1,48%

Men's Health

1,70%

1,61%

PC World

1,61%

1,72%

National. Geographic. Traveler

1,61%

1,46%

Gotuj Krok po Kroku

1,55%

1,03%

Przepis na Ogród

1,50%

1,20%

Magazyn dla Rodziców Mam Dziecko

1,50%

1,44%

Logo

1,49%

1,86%

Dziecko

1,46%

1,73%

Twoje Dziecko

1,33%

1,80%

Forbes

1,29%

1,11%

Burda

1,26%

1,16%

InStyle

1,18%

1,06%

Wróżka

1,15%

1,25%

Chip

1,11%

1,46%

Bravo Girl

1,03%

1,23%

Twój Maluszek

0,97%

1,25%

Vita

0,96%

0,94%

M jak Mama

0,90%

1,20%

Przyślij Przepis Wydanie Specjalne

0,86%

-

Shape

0,82%

0,73%

Podróże

0,81%

0,74%

Hot Moda (do 08.2013: Hot Moda & Shopping)

0,73%

0,62%

Harper's Bazaar

0,72%

-

Voyage

0,71%

0,60%

Weranda

0,67%

0,71%

Architektura-Murator

0,65%

0,52%

Twist

0,60%

0,81%

Sukces

0,51%

0,70%

Żagle

0,43%

0,49%

Fun Club

0,42%

0,46%

 

Wśród dwumiesięczników najpopularniejszym tytułem zostały „Wysokie Obcasy Extra” (Agora). W okresie od czerwca do listopada 2013 roku ich czytanie zadeklarowało 2,72 proc. pytanych. Rok wcześniej tytuł ten nie był badany przez PBC.

Dwumiesięczniki

czerwiec 2013 : listopad 2013

czerwiec 2012 : listopad 2012

PBC

Tytuł

Procent respondentów

Wysokie Obcasy Extra

2,72%

-

Komputer Świat Twój Niezbędnik

2,30%

2,11%

Auto Świat 4x4

1,99%

1,66%

Sól i Pieprz

0,86%

0,90%

Elle Decoration

0,62%

0,48%

Weranda Country

0,38%

0,35%

Badanie PBC General na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa Sp. z o.o. zrealizował instytut Millward Brown SMG/KRC. Badanie odbyło się za pomocą techniki CAPI w okresie od czerwca 2012 roku do listopada 2012 roku na losowej próbie 24 037 przypadków i w okresie od czerwca 2013 roku do listopada 2013 roku na losowej próbie 20 480 przypadków. Ogólnopolska próba była dobierana z operatu PESEL i realizowana do wyczerpania. Podane liczby to wskaźniki CCS - Czytelnictwo Cyklu Sezonowego.

W czerwcu 2013 roku nie był badany miesięcznik „Skarb”, a w okresie od czerwca do września 2012 roku - dwumiesięcznik „Wysokie Obcasy Extra”.

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” najpopularniejszym miesięcznikiem. „Wysokie Obcasy Extra” na czele dwumiesięczników

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Analityk
WOE wygrały z Werandą? No, no. Sukces rzec można. Czyli są na poziomie Cosmopolitan.
odpowiedź